TLC Norge

Sprettmusa

Glad i forumet
Har dere også den kanalen eller? Visste ikke om den før nå jeg..
Nettopp begynt et program som heter "Little Miss America". Varer til kl.22.30.

Får helt vondt i meg av de stakkars barna som har slike mødre som presser de til å gjennomføre sin EGEN drøm.
Huff huff..[&:] ..er jo mødrene som presser barna joh..

Hva tenker dere om barn og skjønnhetskonkurranser?

[:-] ..nå skal de nappe ØYENBRYNENE til ei jente på 5 år ellerno..djeezez..[8|]

Nei, det er helt grusomt.
Nå var det nettopp ei mor som ga barnet sitt en rosa delfinbamse, og når hun så hvor glad hun ble for bamsen, truet hun datteren med at hun kom til å ta den tilbake hvis hun ikke gjorde det BRA NOK på scenen[:-]

[:@][:@] Nei, tror jeg skal skifte over på kanal FEM og se den der frisør-serien "Med saks og kam" i håp om tips til nye hårfrisyrer[:D] Den begynner nå kl.22.00[:)]

Edit: Ja, jeg er tv-slave[X(]

Synes det er helt idiotisk. Jenter i gstrenger, bikinier som ligner på bikiniene til playboyjentene og masse sminke i den alderen er dømt til å mislyktes. Dem blir jo bare opptatt av utseende når dem blir større[:@]

Forferdelig[:'(]

Dette er bare helt motbydelig[:'(] Skjønner ikke at foreldre vil gjøre dette mot barna sine.....husker det var en sak om dette for en del år tilbake da ei jente ble drept... huff....

ORIGINAL: ¤janina¤

Dette er bare helt motbydelig[:'(] Skjønner ikke at foreldre vil gjøre dette mot barna sine.....husker det var en sak om dette for en del år tilbake da ei jente ble drept... huff....

Næææi? Så forferdelig[:(]
Hvem drepte henne?

ORIGINAL: Sprettmusa

ORIGINAL: ¤janina¤

Næææi? Så forferdelig[:(]
Hvem drepte henne?

Det var foreldrene som fikk skylden....hvis jeg ikke husker feil??? moren døde av kreft for ikke så lenge siden så faren på Oprah.....helt tragisk

Stakkars lille[:(][:(]

Hadde ALDRI utsatt mine unger for noe sånt. SYKE foreldre..

Back
Topp