TLC NÅ!!!

j02j06g09g13

Elsker forumet
Burde se på tlc nå.. handler om livet før fødsel. :D:D:D:D

Ser på, men bruker sædceller virkelig 24 timer på å komme opp til egget? Det var iallefall nytt for meg :)

Facinerende..I hvertfall med tanke på at dette forhåpentligvis sjer inne i kroppen min nå :D

Så denne dokumentaren på discovery channel for noen uker siden! Kjempefacinerende syns jeg!!

Ser på det jeg også utrolig fasinerende og ikke minst spennende

det er fasinerende, men syns nok de har tatt litt i med dramatiseringen sin. likte bedre den som kom for en 5-6år siden. 

ms.bonita skrev:
det er fasinerende, men syns nok de har tatt litt i med dramatiseringen sin. likte bedre den som kom for en 5-6år siden. 

Tatt litt i? Det virka som å føde i uke 37 var dritskummelt!

*lykkeligst* skrev:

ms.bonita skrev:

hehehehe, svaret var posta før det kom    trur  ikkje eg risikerer så voldsomt masse når man kaller det ett typisk amerikansk program?  

ms.bonita skrev:

*lykkeligst* skrev:

ms.bonita skrev:

hehehehe, svaret var posta før det kom    trur  ikkje eg risikerer så voldsomt masse når man kaller det ett typisk amerikansk program?  

Tror man trygt kan kalle det det ja

Back
Topp