Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
johanna dramatiserer veldig... hehe, men tror det er fordi hun hadde helt andre forventninger til fødselen...
jeg kan bare si at for min egen del så var det ikke så jævlig... har jo fem barn, og skulle gjerne hatt flere... (jeg må være sinnsyk,hehe)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Har ikke tlc men har sett en episode av det der før, og skriver under på at hun dramatiserer veldig! Da var det snakk om å få orgasme under fødselen! Lykke til Johanna! ;P
Så det i dag, og Johanna har blitt fryktelig amerikansk. Orgasmefødsel liksom, ja jøss! Og hva har hvalpefødsel med menneskefødsel å gjøre?
Hun hadde igrunn en klassisk førstegangsfødsel, og overdramatiserte etterpå, men klart når man forbereder seg på orgasme under fødselen vil man få rimelig realitetssjokk
Tror hun fikk et snev av panikk,og det er helt normalt..Tror ikke hun overdramatiserte,tror rett og slett hun fikk hetta når hodet skulle ut stakkars,mange gjør det,også er det over Også er det jo forskjellig fra person til person. Lykke til med fødselen jenter! Det er sååååå verdt det