Tjuvstarter fredags skravel 05.02.

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Ja jeg jukser litt, bare 14 minutter igjen.[:)]

Stakkar Hannah spydde nettopp ned senga si. [8|] Håper ikke det er Noro viruset, det går nemlig i bhg..... Da vil jo vi garantert bli syke også. Men hva med lillebror? Kan han også få det da eller?
Det var litt dumt for planen var at Hannah skulle bli med bestekompisen hjem etter bhg i morra for første gang. Det er visst en sånn staselig greie det der å bli med hverandre hjem.[;)] Og nå må jo hun være hjemme i morgen, så skuffet de kommer til å bli...[8|] Får finne på noe kos hjemme i morra da.

Noro virus er et sånn spy-syke virus som er veldig smittsomt og visstnok ganske heavy.[&:]

Men Suki, hvis du knakk den dingsen så kunne vel det skjedd en kunde også. Og da må det vel være reklamasjon for sånt skal da ikke skje så lett.

god morgen!!

STakkar Hannah, håper dere slipper noroviruset ja, har hørt mye stygt om det!
kjedelig Suki, håper jobben dekker det ja.

Jentene mine er bedre i dag, de har hatt feber og stygg hoste. sov godt i natt begge to!!
Her blir det en rolig dag, skal bare pakke ut og måke litt utenfor døra!!
jentene ser på bakkebygrenda og leker på gulvet!!

McBaby: tror det var noro viruset vi hadde for det går visst i bhg her og. Og det kom fort og gikk ganske fort over på oss i allefall. Har hatt værre runder med spysyken tidligere faktisk[:)]

N er nettopp levert i bhg og nå stikker jeg på shopping og fiksing av tusen andre ting. Skal prøve få trent også, og tatt sol.

God bedring til Hannah! [:)]

Nå har jeg vært og trent styrke sammen med bestevenninna mi. Deilig! [:)] Ungene er sure og trøtte, så skal finne frem litt lunsj til dem nå før jeg skal se Ellen Show. Etter det skal jeg vaske hus, og ta dagens shred-trening. Slappe av kan man gjøre når man blir oldis! [;)]

Hjemme fra shopping. FAnt meg en kul Bergans dunjakke i lys grått som jeg kjøpte. Den var fin, varm og tøff på engang. Skikkelig Kinder overraskelse[:D] Dro rett på jobben og fikk igjen penger så der gjorde jeg en god deal. Ellers ble det masse pyntestæsj til kjolen jeg skal ha i pappas 60 årslag i morgen. Kjøpte jeg noe mer da tro[8|]

Det ringte meg en mann fra pappas mobil, som snakket på engelsk og lurte på om jeg kjente eieren av den mobilen. Og det gjorde jeg jo. Pappa hadde visst mistet telefonen sin tidligere i dag og ikke merket det engang. Surrehue! Så nå er den levert tilbake til pappa. Snill mann altså[:)][:)][:)]

Tatt sol har jeg og gjort i dag så jeg har en fin brun farge til i morgen.

N sa tidligere i uken at: mammaen min har svart hår og er brun i ansiktet. Høres ut som jeg er fra Afrika eller noe sånt.....[&:][:D]

Jeg har forresten bestillt hotellweekend på Høyfjellshotell for meg og samboeren neste helg jeg. Bare vi kose oss, drikke vin og kjøre ski sammen. DET blir bra det[:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Looney

Jeg har forresten bestillt hotellweekend på Høyfjellshotell for meg og samboeren neste helg jeg. Bare vi kose oss, drikke vin og kjøre ski sammen. DET blir bra det[:)][:)][:)][:)][:)]

SJALUUUUUU![;)]

Hannah virker mye bedre i dag. Dårlig matlyst men ellers grei.
Vi var på cafe hele familyen i dag. Det var koooos.[:)]

ORIGINAL: McBaby

SJALUUUUUU![;)]

DOBBELSJALUUUU! - kose dere masse!

Kos på kafe McBaby!

Jeg er så sulten at jeg knurrer til alt og alle! Har ikke spist på 6 timer, IKKE bra! Sambo har omsider kommet hjem nå da, så middag er under laging... 

ORIGINAL: SillyDilly

SJALUUUUUU![;)]

DOBBELSJALUUUU! - kose dere masse!

Kos på kafe McBaby!

Ha ha[:D][:D] Det blir såå bra vøttø[:D]

Da hadde jeg lett tatt det videre Suki. Hvis ikke baler det på seg videre og videre, og det er jo viktig å få satt en stopper for en slik møkkaoppførsel..!
Svin altså!

Satan så sliiiiiiiiiiitsomt det har vært på jobb denne uka, hadde det ikke vært helg nå så hadde jeg TATT meg helg, som søsteren min pleier å si :)
Snakker om søsters, hun kooooooooser seg i Australia! Misunnelig jeg, og savner henne masse!

så kjedelig Suki, er ikke morro når de gjør det så surt for andre!!

prøvde legge inn bilde av kjolen til snuppemor, men fikk det ikke til. prøver en annen dag!!
ligger på fb da!!

Arveprinsen sovnet rakst i kveld og. Blir tidlig trøtt når man våkner før sju nemlig. Jeg spiser smågodt fordi jeg fikk lyst på det[:)]
Skal jobbe litt med bacheloroppgaven min i løet av kvelden om jeg gidder, men ellrs ingen planer. Eller det var denne talen til pappa da[X(][X(]

Kjipern Suki! Jeg ville tatt det opp med sjefen, sånn kan man jo ikke ha det på jobb.

Kjipern Suki! Jeg ville tatt det opp med sjefen, sånn kan man jo ikke ha det på jobb.

Veldig enig!!

Back
Topp