tjuv-testa......

TiraV

Gift med forumet
Fant ein gamal test som eg hadde liggande, å klarte selfølgelig ikkje la vær.
Er omtrent like klok som før eg tok den [8|] Litt irriterende igrunn! Spesielt siden eg var så sikker på at eg skulle få nye tester i posten i dag, som eg ikkje fekk. Då skulle eg jo spart den til i morgon tidleg [>:] Men neeeiiiidaaaa var så sikker på at dei kom i dag, så testa i går kveld [8D]

Jenter husk at dere har hcg hormone som slår ut på testen om morgenen. kvelden har dere for lavt nivå til å slå ut. og har dere drukket kaffe slår den hvertfall feil ut.

HUSK KUN MORGEN URIN

hehe..litt frustrert formulering her ja hehehe...

Eg fant ein gamal test i går, og klarte ikkje la vær å prøve den. Skal etter "retten" teste i morgon tidleg, og var sikker på at testene eg bestillte skulle komme i dag (tirsdag). Det gjorde dei desverre ikkje, så eg får ikkje testa i morgon tidleg [>:]  Blir vel eit forsøk til i morgon kveld tenkjer eg. (om ikkje testene blir enda seinare då [8|]

Hadde eg hatt tanke for at dei kanskje ikkje kom i dag, så skulle eg ha spart den eg hadde til i morgon tidleg. Men så langt tenkte ikkje Tira nei [8D]

Testen var trur eg....svak svak svak svak strek, som eg mistenker var eit produkt av mitt hovud og auge   ??? Altså litt fantasi [;)]

Jon Blund:
Det er ikkje forskjell på hcg-nivået i urinen til forskjellige tider på døgnet! Det er berre at om morgonen er urinen meir konsentrert enn på dagen. [:D]

Hehe...håper dette forklarer bablinga mi der oppe [8D]

Back
Topp