schnuppaluppa
Gift med forumet
Måtte jeg og![:D]
Kjenner du noen islendinger i sarpsborg eller?
Kjenner du noen islendinger i sarpsborg eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tjukkaaa
Hahah - herregud får jo shockher![8D]
Jo klart det - kjenner sikkert alle også[8D] neida. Du da? truffet på kusinen min eller?[:D] Tror alle islendingene der er knyttet til samme arbeidsplass: Ryanair - moss flyplass[8D] men personligkjenner jeg bare 2 av dem[:D]
ORIGINAL: schnuppaluppa
Jo klart det - kjenner sikkert alle også[8D] neida. Du da? truffet på kusinen min eller?[:D] Tror alle islendingene der er knyttet til samme arbeidsplass: Ryanair - moss flyplass[8D] men personligkjenner jeg bare 2 av dem[:D]
Kjenner to. [:)] Audur, men ho bor vel på Island nå...trooor jeg. Gikk på skolen med henne. Også en som heter Haldor, en høy rødhåret super snill fyr. [:)] Men du har ingen av de på face, så du kjenner dem nok ikke. [;)]
ORIGINAL: schnuppaluppa
Kjenner to. [:)] Audur, men ho bor vel på Island nå...trooor jeg. Gikk på skolen med henne. Også en som heter Haldor, en høy rødhåret super snill fyr. [:)] Men du har ingen av de på face, så du kjenner dem nok ikke. [;)]
Nei det gjør jeg ikke.
Kusinen min og kjæresten hennes bor i sarpsborg med 2 barn. Flyttet for et halvt år siden ca. Han er pilot... du får si ifra hvis du kommer i kontakt med de, hadde vært litt vittig[8D]