Tjukkis!

Vand

Forumet er livet
God kebab eller? [:D] Hhiihihihih! [:D]

Stakkar tjukka... hu har hatt en tøff dag [X(][:o]

Joda, men jeg tror det går godt med eksamensresultatet! [;)]

Kebaben er GOOOOD! Men ja Vand jeg rakk ikke å si det til deg (ble så kort), Jeg ble påkjørt på vei til åtreffe Kath før eksamen, så fant jeg ikke bilnøkkelen når jeg var ferdig - den lå i switchen i bilen hele tiden[&:][&:][&:][&:] reneste flaks at den ikke ble stjelt![&:][8D]

Men påkjøringen var egentlig ingenting - men nok til at vi måtte fylle ut tde der skjemaene og huffe og offe over det hele i kulden i evigheter[>:][8D]
Da var det film på meg!

HVA???? Jeg bablet om alt og ingenting, og så forteller du ikke at du ble påkjørt??? [>:][>:][>:][>:]

Andre gangen på kort tid, noen må være ute etter dere[&:][8D]

Hihih - jeg ble så glad å høre stemmen din at problemene bare "vips!" ble borte[:D][:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hihih - jeg ble så glad å høre stemmen din at problemene bare "vips!" ble borte[:D][:D]

HAHHAHAHAHA! Føler mest at jeg snakket om alt og ingenting! [8D] Søta! [:D] Gleder meg MAX til å møte deg kjenner jeg! [:D]

ORIGINAL: Vand

HAHHAHAHAHA! Føler mest at jeg snakket om alt og ingenting! [8D] Søta! [:D] Gleder meg MAX til å møte deg kjenner jeg! [:D]

Ohhh - kommer du nedover Vand??!!! [:D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Vand

Ohhh - kommer du nedover Vand??!!! [:D]

nei, dere kommer oppover[:D]

Greiere at du og Maik kommer ned over, mindre personer som reiser... SÅ da får ALLE oslo jenter sponse dere ned tror jeg, hive inn en hundrings hver eller noe [8D][:D]

Greiere at du og Maik kommer ned over, mindre personer som reiser... SÅ da får ALLE oslo jenter sponse dere ned tror jeg, hive inn en hundrings hver eller noe [8D][:D]

haha! Da må det bli mange som blir med på kronerullingen! [8D] Sjekket nettopp (har jo en uke fri i desember[8D]).... 2500 kr tur/retur fra mo til gardermoen[:'(][:)] 900 kr tur/retur fra bodø!

Ohh jammen kan du komme deg greit til bodø da, du har jo bil jo!! [:D] Overnatting er jo nadas problem, så er jo kun flyturen! [:D]

Ohh jammen kan du komme deg greit til bodø da, du har jo bil jo!! [:D] Overnatting er jo nadas problem, så er jo kun flyturen! [:D]

4 timer i bil til bodø + fjellovergang i desember........................................ hmmmmmm....... negativiteten lenge leve! Vil ha storflyplass NUH her på MO [8D]

Back
Topp