Tjukka!!!!

sol84

Andre møte med forumet
Jeg er i uke 9 i svangerskapet nå og har allerede fått en synlig kul på magen..Er dette normalt så tidlig??Noen andre som har fått en kul på magen så tidlig????
 
Hei hei! Er du veldig tynn fra før da? Jo tynnere du er fra før desto raskere kommer kulen. Misunner deg jeg. Flere jeg kjenner begynte allerede i uke 8. Jeg vil også ha kul...er selv ca 13 uker på vei. klem[:)]
 
nei,er ikke tynn heller..normal utifra høyde å sånn..men men,jeg blir vel ikke tynnere rundt magen i tiden fremover..Hehe[:)]
Syntes bare det er litt rart at jeg allerede har fått kul,men det varierer vel fra person til person det å.
 
Er som sagt,veldig individuelt...
Dette er mitt tredje svangerskap,og mage nvar på plass ved 9 uker![;)]
Er jo koslig med den da,enn så lenge de ner liten og ikke blir for mye i veien...hi,hi.[8D]
Masse lykke til i svangerskapet!!![:)]
 
kansje du skal ha tvillinger[:D]
 
hei du[:D]jeg er ikke "tynn", men helt normal syns jeg selv da .jeg greier ikke å skjule min kul nå nei[:)]har faktisk vært synlig i noen uker. dette er mitt fjerde svangerskap og har aldri fått kul så tidlig tidligere...men det er bare gøy da[:D]jeg ble oxo ganske forundret, blir gøy å se på ultralyd[8D]
 
He,he...Håper igrunn ikke det,men er det det så er det jo det![;)]
Vi skal kjøpe oss bil om ikke så ille lenge,så håper jeg har vært på UL før det sånn at jeg vet om det holder med en vanlig 5-seter...[8|]
 
vi kjøpte oss caravelle i januar....der er det plass til 9...hehe[:D][:D][:D]
 
tenkte jeg kunne legge inn bilde av magen min her så dere kunne se...men jeg kan det ikke....prøvde men da sto det at bilde/filen var for stor...noen gode råd[:D]
 
nå fikk jeg det til!synes jeg er tidlig stor denne gangen!det sises at man kan ha oppblåst mage i begynnelsen, men hvorfor har den ikke vært slik i de andre tre svangerskapene da....bare et sp.mål?ingen skal vel være like[:D]hadde vært gøy å høre noen meninger om denne magen dere ser[:)]
 
oijj[;)]
Stor mage for å bare være 11 uker på vei, kanskje det er flere en en der inne[;)]
 
vææææ........tror du???eller kansje den bare jevner seg ut etter hvert?[:o]nå blir jeg enda mer spent på ul....[:)]
 
De sier jo at man blir større og større for hver gang....[;)]

Men det var jo en veldig fin tut mage, kanskje en liten gutt....[;)]
 
ja de sier det...[:)]ja det er ikke godt å vite hvilket kjønn det er.....jeg hadde tut (litt lenger ut i svangerskapet) med jenta mi og, men med guttene har jeg lagt meg mer ut på sidene.....men det trenger ikke stemme over ens alle ganger for de har vært så forskjellige på størrelse og form alle tre....[:D]
 
Jeg hadde to helt forskjellige mager.
Første mann hadde jeg den tut magen, mens andre mann rund over alt.

Her et bilde av meg når jeg var ca 6-7 mnd på vei med jenten min.[:)]
Jeg syntes jeg var diger den gang...[&:]

 
Her er magen forfra. Rund som en kule.....[&:]

 
oi!!!!det var jo en superfin mage da!!!!så stor tror jeg ikke jeg var med jenta mi i den tiden, men det var jo førstemann å da...men noe samme fasong kansje.....
 
Back
Topp