Tjukka

Jeg husker å ha sett ett [:D] Men kunn ett..... [>:]

ORIGINAL: *Maik1*

Nei dette glemmer jeg ikke....få se bilde!

In your dreams[8D] jeg så ikke ut som gravid! Har fortrengt hele perioden og har ikke sett på de bildene igjen èn eneste gang... med unntak av i går etter at jeg hadde svart denne tråden- Da fant jeg ut at jeg kunne sjekke de bildene iallefall... og fant ikke de.... ble litt lei meg fordi jeg trodde de var borte - men hadde dem på harddisken[8D].

Er nå kjekt å he NOE bevis på at jeg har gått gravid da[8D] kanskje jeg har fått avstand nok til å se på bildene når jeg er flyttet på gamlehjem[8D]

ORIGINAL: *Maik1*

Tullsjur!

Tror ikke på deg[:D]

Hahah da kan jeg love deg at du hadde falt av stolen i sjokk om du så bilde av meg som gravid[8D]

ORIGINAL: *RubensMamma*

oy...dytte seg opp!!!!!!!!!!!!!!!!

haha bare prøv du - det skjer ikke![8D]

hva var det som var SÅ ille?? kan aldri tenke meg at det kan ha vært så gale?
la du på deg mye? hovna ansiktet opp, mye vann?
uansett så er det jo en stund siden og du ser jo ikke sånn ut nå, nydelig som du er[:)]

ORIGINAL: barebeaa

uansett så er det jo en stund siden og du ser jo ikke sånn ut nå, nydelig som du er[:)]

Alle tre stemmer[8D]. Tusen takk for ros søte barebeaa[:)]. Jeg tror nok det har en del med selve følelsen under graviditeten å gjøre mer enn bare utseendet... jeg er vain men ikke sååå vain altså![8D] Nei jeg følte meg ikke bra som gravid. Slo meg aldri til ro med det å være gravid. Trange klær var uaktuelle og jeg gjemte kulen så lenge jeg bare kunne... følte at folk så rart på meg og ble kvalm hvis jeg ble smilt til av en mann[8|].

Merkelige greier det som skjedde meg i graviditeten hahah - jeg som trodde jeg kom til å bli DEN kathmor som gravid...[8D] både følelses og utseendesmessig[8D].

boy was I wrong!

ORIGINAL: Tjukkaaa

Alle tre stemmer[8D]. Tusen takk for ros søte barebeaa[:)]. Jeg tror nok det har en del med selve følelsen under graviditeten å gjøre mer enn bare utseendet... jeg er vain men ikke sååå vain altså![8D] Nei jeg følte meg ikke bra som gravid. Slo meg aldri til ro med det å være gravid. Trange klær var uaktuelle og jeg gjemte kulen så lenge jeg bare kunne... følte at folk så rart på meg og ble kvalm hvis jeg ble smilt til av en mann[8|].

Merkelige greier det som skjedde meg i graviditeten hahah - jeg som trodde jeg kom til å bli DEN kathmor som gravid...[8D] både følelses og utseendesmessig[8D].

boy was I wrong!

skjønner at det ikke vekker tilbake gode følelser når du følte det på den måten....
Men man vet aldri hvordan man føler seg når man går gravid.
Jeg heller likte ikke å gå gravid, mest fordi jeg hadde så mye plager (bekkenløsning i uke 16) og den siste mnd, kom alt vannet og jeg følte meg helt forferdelig, ansiktet ble helt hovnet opp, skikkelige bollekinn og fullt i hele ansiktet, hender og føtter. gikk jo 15 dager over og ble satt igang så den siste tiden er liksom den jeg husker best, og blir helt kvalm av å tenke på det...skjønner deg godt.
ble langt men ville bare dele.
kanskje det blir annerledes nestegang, håper det.

ORIGINAL: Tjukkaaa

boy was I wrong!

skjønner at det ikke vekker tilbake gode følelser når du følte det på den måten....
Men man vet aldri hvordan man føler seg når man går gravid.
Jeg heller likte ikke å gå gravid, mest fordi jeg hadde så mye plager (bekkenløsning i uke 16) og den siste mnd, kom alt vannet og jeg følte meg helt forferdelig, ansiktet ble helt hovnet opp, skikkelige bollekinn og fullt i hele ansiktet, hender og føtter. gikk jo 15 dager over og ble satt igang så den siste tiden er liksom den jeg husker best, og blir helt kvalm av å tenke på det...skjønner deg godt.
ble langt men ville bare dele.
kanskje det blir annerledes nestegang, håper det.

ER faktisk litt greit å høre at flere ikke hadde vidunderlig glede av graviditeten så takk for at du delte[:)]. Nå skjønner jeg da mye heller at de som hadde fysiske plager ikke storkoste seg - men poenget er at jeg hadde ikke en eneste plage -utenom vann i kroppen[8D]

JEg suger på å finne tråder så du må søkeselv[8D]

Trådlaget av "barebea" heter noei den dur: Tjukkaa - hehe

Back
Topp