Tjukka har kaffipause

Tjukkaaa

Forumet er livet
da mener jeg pause fra kaffi. har ikke drukket èn eneste kopp i dag (sto ikke lenger presset fra mannen om å prøve dette siden han mener at hele livet mitt blir så vakkert og perfekt hvis jeg trapper ned på kaffi). Omvendt til det mannen påstår så har jeg hodepine og er redd jeg sovner ved rattet nå som jeg skal kjøre i butikken å handle *big-yawn*[8|]

BAAAAD IDEA!!! men nå er dagen nesten over så jeg må nesten bare fortsette. Får kaffi igjen når mamma og pappa kommer[:D][:D][:D][:D] dog bare 3 om dagen[&:][&:][&:][&:][&:][&:]

Hahaha!!! Kaffedrikkere er sæææære! [8D]

ORIGINAL: Vand

Der tar du feil faktisk. TE drikkere er sære![8D]

Kaffimaskinen blir oppe og går imorgen tidlig - woop woop![:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

nei, kaffedrikkere er verst!

*må ha rett kopp
*ånei, ikke krus----- eller var det kopp?
*Ikke filterkaffe
*Ikke pulverkaffe
*Ikke kokmalt
*Må være rett "Hank" på koppen
*Melk i?
*MÅ være rett type trakter

*90 % av kaffedrikkere vet ikke at det skal IKKE være kaffeflekker på bordet!!!!!!![:D]

pust-pes-ikke lett å være ikke-kaffe-drikker i en kaffeverden! [8D]

*må ha rett kopp
*Ikke filterkaffe
*Ikke pulverkaffe
*Ikke kokmalt
*Melk i?

*90 % av kaffedrikkere vet ikke at det skal IKKE være kaffeflekker på bordet!!!!!!![:D]

Mye av dette stemmer da [8D]

Kaffien skal ikke oppi et glass! Så lenge det er en krus så kan jeg tilgi den som serverer. Filterkaffi og pulverkaffi og kokmalt er uaktuelt etter at jeg fikk nespresso maskinen min[8D] - koppegreiene henger jeg meg ikke særig oppi men syns det er veldig gøy å få servert en fiiiiin kopp kaffi. Og melk skal jeg ikke ha - heller ikke sukker og JEG VET AT DET IKKE SKAL VÆRE KAFFIFLEKKER!!!!

Rett og slett fordi mitt kaffi er så sterkt at den vaskes ikke bort igjen fra hvite flater[8|][8D]

*må ha rett kopp
*Ikke filterkaffe
*Ikke pulverkaffe
*Ikke kokmalt
*Melk i?

Mye av dette stemmer da [8D]

Kaffien skal ikke oppi et glass! Så lenge det er en krus så kan jeg tilgi den som serverer. Filterkaffi og pulverkaffi og kokmalt er uaktuelt etter at jeg fikk nespresso maskinen min[8D] - koppegreiene henger jeg meg ikke særig oppi men syns det er veldig gøy å få servert en fiiiiin kopp kaffi. Og melk skal jeg ikke ha - heller ikke sukker og JEG VET AT DET IKKE SKAL VÆRE KAFFIFLEKKER!!!!

Rett og slett fordi mitt kaffi er så sterkt at den vaskes ikke bort igjen fra hvite flater[8|][8D]

Kjære tjukka.

Du får aldri kaffe servert hos meg.

Klem fra vandalen!

[8D][8D][8D]

Hvis jeg finner vannet - en kasserolle - kaffe - presskanna, så er jeg supermegaimponert over meg selv! [8D][:D]

Må bare blande meg inn og si at kaffe er godt[8D][8D] Sluttet i svangerskapene mine jeg da, men har begynt igjen, OG fått meg nespressomaskin[;)][;)]

ORIGINAL: Magda Green

Må bare blande meg inn og si at kaffe er godt[8D][8D] Sluttet i svangerskapene mine jeg da, men har begynt igjen, OG fått meg nespressomaskin[;)][;)]

nei-nei-nei! Det er ikke godt, når skal dere skjønne det?[>:][8D][8D][8D]

nei-nei-nei! Det er ikke godt, når skal dere skjønne det?[>:][8D][8D][8D]

Signerer denne...[;)]

hehe..

jeg har lite tid å drikke kaffe i barnehagen..merker jeg sliter litt med abstinenser, er jo vant til å drikke enten kaffe eller pepsi max hele dagen[8D][8|]

Back
Topp