Tjukk/hoven i leggene

Neptun80

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Flere? Føler de fleste sko er mye trangere og får skikkelig merke på leggen av sokkene. Kjenner også at det er litt dåvent i spesielt høyre hånd, lillefinger og ringfinger blir litt numne. Syntes det var tidlig med ødemer alerede i uke 10+3. Sist fikk jeg sånne tendenser først not slutten av andre trimester. Snodig. Flere som merker at kroppen eser litt?
Dessuten har seg blitt mye breiere over hoftene og over ryggen. Syntes det og kom tidlig :-P

Jeg er førstegangs, men føler at jeg har blitt stor veldig fort. Spesielt hoftene og rumpa.

Foreløpig er det kun magen som gjør at buksene er ubehagelige. Har enda ikke vann, men gruer meg til sommeren - bruker å få pålelegger i ikkegravid tilstand. Tror det er veldig individuelt. Så på svigerinne at hun var gravid, når hun var en 8 uker på vei pga. Mer over hoftene/låra.

I fjor la jeg veldig på meg (3kg på første 3 ukene) og det syntes over "hele" meg at jeg var gravid, men den graviditeten ble det ikke noe ut av. De to graviditetene med baby i magen har jeg ikke begynt å legge på meg i kilo før etter 10 uker.

Førstegangs her, ikke hovne ben enda men fikk tidlig bredere hofter og følte meg generelt bred over magen.. Er nå 14+4 og er fortsatt bred over hofte og mage..Om ikke bredere :joyful: noe antydning til kul frempå magen. Gleder meg til den blir mer og mer tydelig :)

Back
Topp