Tjohooooo og hipp hurra!

Lille Mille

Gift med forumet
For å si det sånn; Dette er den beste dagen jeg har hatt siden lenge før jeg ble sykemeldt (depresjonen) [:D]

For det første: Jeg har kjørt bil [:)] (har ikke turt det på evig lenge)
For det andre: Jeg har vært på kafè [:)] (altså ute av mitt eget hus)
For det tredje: Jeg har hatt en date med tullemor79 [:D] (vært ute med andre enn mannen min)
For det fjerde: De ringte meg fra sykehuset mens jeg var på date [:D] Vi har time til tirsdag klokka 09.30!! Da er det igang og vi er inne i systemet og vi skal til forsamtale [:D]

Kan ikke huske sist at kroppen min følte seg så fornøyd, og jeg er stolt av alt jeg har gjort idag!! Hurra!

tullemor79 you made my day! [;)]

Jeg er super stolt av deg berta!!! Snakk om å hoppe i det når man først skal bevege seg ut! Ble så glad da du fikk den timen til tirsdag, snart er dere i gang også!![:D][:D]

Takk for en fantastisk date, det må gjentas[:)]

Jepp det må vi gjenta [;)] No doubt about it [8D]

fantastisk god nyhet å høre Millemor:) Visste at det ikke ville ta lang tid det her asså!!

Og så deilig det må være med en slik lettelse i hverdagen :):) Det må nesten føles som en rus, lykkesrus kan man kalle det! :)

Så da er det først en forsamtale du skal til el? Og på fertilitetsklinikken eller hva?:)

Blei kjempe glad på dine vegne!! [:D][:D]

Snart skal du se du sitter med en liten baby (se over) :)

ha en fin-fin dag!!!
*klem klem*

Så herlig då[:D][:D][:D] Hørtes virkelig ut som ein perfekt dag[:)]

Og så flott at ventetida blei korta ned[;)]

ORIGINAL: HvorErBaBynMiN

fantastisk god nyhet å høre Millemor:) Visste at det ikke ville ta lang tid det her asså!!

Og så deilig det må være med en slik lettelse i hverdagen :):) Det må nesten føles som en rus, lykkesrus kan man kalle det! :)

Så da er det først en forsamtale du skal til el? Og på fertilitetsklinikken eller hva?:)

Blei kjempe glad på dine vegne!! [:D][:D]

Snart skal du se du sitter med en liten baby (se over) :)

ha en fin-fin dag!!!
*klem klem*

Den var søt da [:)] Og du er søt [:)]

Joda.. nå skal vi på forsamtale på fertilitetsklinikken i porsgrunn! [:D]
Så får vi håpe resten av utredningen går fort som fy, sånn at det kan bli noe ut av dette [:)]

Så gode nyheter då!![:D][:D] skal nok bli godt å bli ferdig med sjølve utredninga, sjå framover og på kva muligheter som finnes etter det[:)][:)] Gler meg med deg!![:D][:D]

Så supert å høre dere er i gang!! Nå heier jeg på deg lillemille!! [:)]

knallbra [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Cici03

Så utrolig bra!!! [:)][:)]
Godt å høre dere kommer i gang alt!!
Og ikke minst alle prestasjonene dine på en og samme dag!! STOLT AV DEG!!![:D][;)]

Signerer denne, og masse lykke til videre!! [:)]

Og ikke minst alle prestasjonene dine på en og samme dag!! STOLT AV DEG!!![:D][;)]
signerer masse[:D]

Så fantastisk at du har hatt en så fantastisk dag!!!

Gleda langt inni hjertet at det går bedre med deg!!!

Gleder meg til å følge prosessen!!!

Signerer.

Tusen tusen takk alle sammen [:D] Ja denne dagen har vært topp!

Og jeg kan nesten ikke vente til tirsdag [:)] (selv om jeg gruer meg litt også..) Lurer på om de finner ut av noe, og eventuelt hvor lang tid det tar før vi kan få hjelp, og hva som må til... [8|]

Men, det får vi jo svar på om ikke så veldig lenge... bare 4 dager igjen til det er tirsdag [:D] og da begynner vi iallefall [:)]

Signerer[:D]
Syns du har vært kjempe flink i dag[:)]
Gleder meg til å følge med dere videre[:D]
Stor klem

tenk det ja.. nå skjer det mer enn det har gjort de 5 siste åra! Det er jo ganske stort egentlig [:D] Me like!

det er jo kjempe bra[;)]

ORIGINAL: Apple

Så flott å lese et slikt innlegg!! Jippi for Lille Mille!! Tenk da er dere ikke langt unna oppstart!! Tjohoo! 

Sign[:D][:D]

Back
Topp