Tjohooo!

Birdie

Glad i forumet
JIPPI!!! Da var dåpen overstått[:D]! Slo sammen dåp og 4-års dagen til guttungen (puh![:o]) Han har bursdag i morgen - så da er det gjort! Mye pes, har hatt fullt hus med familien og et vennepar fra Bergen som overnattingsgjester. Så leide vi bedehuset idag for feiringene, var 30stk. så hadde ikke plass heime. Men det ble en koselig dag, med sååå nydelig vær, så ungene fikk vært en del ute[:D]. Og Emil var så skjønn i kirken! Med bunad og greier (til pappaens store skrekk, hehe)! Fikk tørke hodet til Hanne etter hun var døpt, og fikk bære dåpslyset hennes - stolt storebror...[:)] Fikk så masse fint til dem begge. Er stolt av meg selv nå, hehe...mannen min er ikke den MEST engasjerte i verden for å si det sånn[:@], så jeg har igrunnen tatt meg av det meste selv. Deilig å ha det overstått ihvertfall! Da er det konfirmasjon neste...heldigvis maaange år til ennå!

Så koselig!

Hvis du vil,må du legge ut bilder så vi får seg dåpsbarnet og storebror[:D]

Gratulerer med vel overstått stor-feiring! Må si jeg kjenner meg igjen i pappa-engasjementet[;)] her er dåpen neste helg, og det TROR jeg pappan har fått med seg....men det er så langt han strekker seg!

Vi skal ha dåpen hjemme hos mamma og pappa, så jeg sitter med dårlig samvittighet fordi jeg ikke får gjort noe! Stakkars mamma skal lage kake, rekekabaret og fruktsalat, vaske hus, hente oldeforeldre, pusse sølvtøy, kjøpe brus/kaffi/smør/loff osv. Vi kommer ikke dit før dagen før dåpen, og alt jeg skal gjøre er å bestille og betale for koldtbord...

ORIGINAL: Nates Mamma

Gratulerer med vel overstått stor-feiring! Må si jeg kjenner meg igjen i pappa-engasjementet[;)] her er dåpen neste helg, og det TROR jeg pappan har fått med seg....men det er så langt han strekker seg!

Får satse på at han har fått det med seg, ja!

ORIGINAL: malønna

Så koselig!

Hvis du vil,må du legge ut bilder så vi får seg dåpsbarnet og storebror[:D]

Ja, det var det da...jeg får ikke til dette bilde-greiene[&:]...vil jo gjerne være med på disse "ukas bilde"-greiene også, men får bare lagt inn det ene bilde av mine to små... skal se om jeg ikke får krympa noen bilder og lagt inn[:D]

Gratulerer med overstått

Takk takk[:)]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

[:D]gratulerer med vel overstått da[:D]. Godt det har gått bra

Sign.. Du er FLINK!!![:)]

Back
Topp