Tjohoo jeg ble ferdig med*bilde*

*Maik1*

Forumet er livet
leggisene mine...(som jeg begynte på i sommer[8D])

Stolt at jeg faktisk fullførte arbeidet mitt[:D]

Nå skal jeg strikke slike søte babysokker som skjønningene lager[:D] Venninna mi venter en jente om ca en mnd...så da kanskje jeg klarer et par sokker til den tid[8D] GOO Maik1![:D][:D][:D]

Kuuuule!!![:)]

Flinka!!

jeg har veldig stort ønske om å begynne å strikke men jeg får liksom ikke tid til det... Du har vært flink "lille" maik1[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Magda Green

Kuuuule!!![:)]

Flinka!!

Tusen takk[:D][:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

jeg har veldig stort ønske om å begynne å strikke men jeg får liksom ikke tid til det... Du har vært flink "lille" maik1[:D][:D][:D]

Har selv ikke tid lengre, men er hjemme med emma i dag, hun er full av feber så er ganske rolig her hjemme i dag.

Har ønske om mere tid for å strikke, elsker å strikke[:)][:)][:)] Men føler at jeg bare er på jobb for tiden[:'(]

ORIGINAL: *Maik1*

ORIGINAL: Tjukkaaa

Har selv ikke tid lengre, men er hjemme med emma i dag, hun er full av feber så er ganske rolig her hjemme i dag.

Har ønske om mere tid for å strikke, elsker å strikke[:)][:)][:)] Men føler at jeg bare er på jobb for tiden[:'(]

så på kjolen på fb i stad - nydelig altså!! Jeg har ikke strikket siden ungdomsårene men jeg mener at jeg er god kandidat til å begynne igjen altså[8D]

Har tatt et bedre bilde av dukka, men får ikke send det til dataen[:'(]

jaja er morro når man har tålmodighet til å gjøre ting ferdige[:D]

Da er jeg ferdig med babysokk nr 1...bare å montere den, men det var ikke så lett som jeg trodde[&:]
Så da får jeg bare begynne på sokk nr 2[:D]

*koser meg*[:D][:D][:D]

FLINKA!!![:D]

Her strikkes det på buksa til lillebille [:D]

Så gode ut!!  flikis!

så flink du er[:)]

tommel opp! fine[:D]

Du ER jo faktisk ett kjerringemne! [8D][8D][8D] Flinka!!! [:D][:D][:D]

Back
Topp