Tjoho! :)

Mamsen t gullungan

Forelsket i forumet
Da var det helg igjen da,damer! [:D]
Idag blir det hyttetur med damene og masse vin! Det gledes!
Skal sove lenge i morgen! Det blir fantastisk! [:)]

Planer for helgen dere da?!

God helg!!![8D]

Utenom babysvømming i morgen har vi ingen planer.
kanskje ut og besøke venninna mi som fikk baby for 1 uke siden :)

Jeg er barnevakt hjemme for søsknene mine ...

HERREGuuud sier jeg bare... RESPEKT FOR MØDRE MED EN BEBIS og EN FLOKK med barn ...

har 4 søsken som bor hjemme fra 6 til 17 år ... pluss emil ...
En bursdag der , tur der med ekstra kos til mat , skal ha med sykkel men har ikke sykkel , har fått låne .. organiseriiiiiiing!!!!!!
Og lILLE brorsan har bursdag idag... Lage kake , rydde etter en gjeng med tenåringer, vaske klær , handle

og midt oppi dette skal Lille Emilsen min ha oppmerksomheten sin ... PUH...
Greit at man får en og en så man blir tilvent dette livet... og ikke kastet på seg 5 barn ;)

Men vi koser oss vi = ) ( var i tilleg våken i ett par timer inatt sånn for sikkerehets skyld ;)

Så her skal vi være frem til mandag... heldigvis kommer sambo hit idag også ... litt avlastning der =)

God helg snuppiser!!!!

Vi har vell egentlig lite planer her [8|]
Men det er barne- og ungdomsfestival i helga, så er masse kjekt som skjer i byen da... Så der skal vi nok en tur i morgen [:)]
Så får vi besøk på kvelden... Da blir det goood mat og øl (og brus for di med bolle i ovnen [;)]) Hihi.....

God helg alle dere søte november babes [;)]

Vi skal kose oss mest hjemme, men skal på fårikål til bror i morgen[:D]
Også har niesa mi bursdag, så blir feiring av det samtidig[:)]

Ha en super helg november snupper[;)]

Har vært på skolen i dag..
Så selv om jeg har vært hjemme resten av uken, skal det bli godt med helg! Haha [8D]

Vi skal nok en bytur i morgen om været holder seg noenlunde ok, er "okka festival" her
i byen, med underholdning og musikk og sånn i byen - kos for alle [:D] Blir det dårligere
vær blir det nok besøk hos venner og familie. Og så må resten av husarbeidet tas, fikk
heldigvis unnagjort masse i kveld [:)][:)] Ellers slappe av og kooose oss sammen [:)]

I dag har vi vårt på dyrskun. I morra skal jeg treffe gjengen fra vidregående. Gleder meg[:D]
Søndag er jeg nok sliiten og skal nyte dagen med Elander før det er jobb.

Ha en fin helg![:)]

Gå tur,besøk og kos[:D]
Mannen jobber hele helga[&:]

Vi er akkurat kommet hjem fra idfest. Nå er vi gode og mette og trøtte. så skal jeg jobbe i helga da. kveld imorgen så dagvakt på søndag. Litt slitsomt. Men godt å ikke ha seinvakt på søndag også... Tror jeg skal ta med en bruker på loppemarked i helga, Er jo tid for det nå [:D] Kan hende vi tar oss en tur på loppemarked er tid for det nå [:D]

Back
Topp