Tjoho, tida går fort!

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Er 15 fullgåtte uker i dag! :D
Slenger med et bilde av magen i dag, og magen i uke 15 sist... Litt forskjell?

ImageUploadedByBV Forum1366293451.991798.jpg

Kan ikke du kaste over litt av følelsen av at dette går fort til meg??? :p Jeg syns det går såååå treigt :p Sikkert fordi formen er ræva, men ;) hehe.. Ja, mener å se forskjell på magene :) Jeg er og større nå enn med nr 1 ;)

Kan ikke du kaste over litt av følelsen av at dette går fort til meg??? :p Jeg syns det går såååå treigt :p Sikkert fordi formen er ræva, men ;) hehe.. Ja, mener å se forskjell på magene :) Jeg er og større nå enn med nr 1 ;)
Hehe! Huff.. Kan prøve: "hokus-pokus-må tiden din gå fort!" Haha :p

For en nyyyyyydelig mage ! :D

Fiiiine magen! :D men jeg er ikke enig i at tiden går fort :P hehe Føler jeg har stått stille i uke 13 en hel evighet nå, får håpe det går fortere etterhvert ;)

Fiiiine magen! :D men jeg er ikke enig i at tiden går fort :P hehe Føler jeg har stått stille i uke 13 en hel evighet nå, får håpe det går fortere etterhvert ;)
Takk! :D
Huff, ikke greit når man føler tida går sakte altså.... Får håpe det snur snart da, og at tiden raser av sted for deg også :)

Så fin mage :-) Synes også ukene har gått fort - på søndag er jeg 17 uker, og jeg nærmer meg jo halvveis :-) Gleder meg bare til ultralyden, så jeg kan begynne å handle inn og planlegge alt som skal ordnes. begynner nesten å bli litt stressa for alt som skal være på plass før oktober :P haha!

Utrolig fin mage du har fått! :)
Synes den ser mer spiss ut enn sist også jeg? Eller er det bare fordi livmora er hakket høyere opp ift forrige gang kanskje? :)

Sniker fra november 13 og synes du har Så fin mage! :-

Det må være kjekt å få litt form, jeg er snart tolv uker, hurra.

Utrolig fin mage du har fått! :)
Synes den ser mer spiss ut enn sist også jeg? Eller er det bare fordi livmora er hakket høyere opp ift forrige gang kanskje? :)
Hadde veldig spiss guttemage sist, og syns kanskje den er litt rundere denne gangen :) ser kanskje spiss ut her, men livmoren er nok mye høyere opp på dette tidspunktet nå enn sist ja ;)

lurt å ta bilder sånn som du har gjort:)

har bare 1 bilde jeg fra 1. svangerskapet ,savner å ha noe å sammenligne med hehe.....

Back
Topp