Tjoheeeeiii!!! :D

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
DA har jeg klart å skravle meg til den 4.stjerna mi! :D Fikk den opp nå i dag! Ikke verst å ha skrevet over 600 innlegg bare i januar :p Før jeg vet ordet av det klarer jeg også å skravle meg til VIP ;)

Hehe, jeg ble litt flau da jeg fikk VIP.melding :p
Turte ikke å si det til mannen som reagerte da jeg sa jeg var "gift med forumet" :p

hahaha Hva skal til for å klare det??

For å få VIP så må man ha vært medlem i over 1 år og skrevet over 3000 (eller er det 6000?) innlegg.

Jeg prøver å kjempe meg inn tilbake på topp 100 :p

Såååå FLINK du er, skravlesjuk da vettu:p

For å få VIP så må man ha vært medlem i over 1 år og skrevet over 3000 (eller er det 6000?) innlegg.

6000 er det! =)

bare å henge i ;)

Såååå FLINK du er, skravlesjuk da vettu:p
Men lurer på om de har tulla litt når de har laga det som står under nicket...for når man har 3 stjerner så er man "forelska i forumet" og når man får 4 er det "glad i forumet"...makes no sense :p

Jeg lurer også på hvordan man endrer på det som står det, vært mye mer moro å ha laget noe selv:-)

Men lurer på om de har tulla litt når de har laga det som står under nicket...for når man har 3 stjerner så er man "forelska i forumet" og når man får 4 er det "glad i forumet"...makes no sense :p
Jeg trodde den teksten kom av hvor mye man er logget på jeg.. Men jeg aner ikke da :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

hoi hoi, da har jeg noen poster igjen dit! ;) Heldigvis :p
Hvordan fikk du statusen "langt inne i ammetåka" ? :p

Inne på min side, eller hva det heter, "personlige detaljer"

Under avataren så kan man velge "egendefinert tittel" ;)

Kult, visste ikke det jeg:p

Så gøy:p Skal skifte litt på min i morra:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Back
Topp