Tjo la hopp

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Nei, nå må vi se til å få litt liv her inne på mai forumet igjen jenter!
Hva skjer hos dere om dagene????? Her har Trym full nedtelling på dagene til jul, mens eg har dagene fullt opp av gjøremål, og eg er nok ikke alene om det nå i desember. Har hatt mye kurs de siste månedene, så alt av julekort og scrappede julegaver må nå fullføres i en fei. I kveld derimot skal eg slappe av og kose meg. Ungene er levert hos svigermor, og eg og gubben skal av gårde til noen venner av oss. Har som tradisjon at vi møtes en kveld før jul og koser oss med spekemat og pakkeleken. Skal bli gøy[:D]

Her er det ikke julestres for vi drar bort så orker ikke gjøre noe til jul. Dagene går til å sove, godsnakke med porseleensguden å kvalitetstid med familien. Er heldivis ferdig med etableringskurset selv om jeg ikke fikk med meg slutten.
Ellers så skjer det lite holder meg mye i ro og er derfor mye på nett, heldivis er mannen hjemme for jeg fungere virkelig ikke engang for halv maskin men det blir forhåpentligvis bedre.
Noe spennende nytt hos dere?
Hva skal de små få i julegave?
Jeg tenker at de skal få ett hello kitty kjøkken (det de hadde er kaputt) og kanskje litt tilbehør

Heisann! Ja burde få litt liv her igjen ja!!

Her gleder vi oss til jul både små og store. Denne helga har jeg og mannen hatt en ovbernatting i hovedstaden, bare vært kjærester, spist på indisk restaurant og bare kost oss. Helt herlig!! Vi trenger i alle fall noen sånne dager, tror det gjør oss til bedre foreldre også. Jentene koste seg hos svigers. Så hentet vi dem i dag og tok turen inn til Sandvika storsenter. Der var det forferdelig mye folk!!! Klarte ikke kjøpe stort, men vi koste oss [:)]

Har bakt et par slag julekaker, mer skal vi ikke bake, for vi skal være hos foreldrene mine hele julen. Gleder meg så til det!!! Det er det som er jul for meg [:)]

Har hatt det litt tøft på jobben den siste tida, mye å gjøre, pluss at jeg jobber sammen med ei som ikke gjør halvparten av den jobben hun burde....Det betyr mer på meg, og det sliter på... Men nå er det bare 7 dager igjen med jobb!!! Jippi!!!

Her er alt bare fint, koser oss i adventstiden:)
I dag har vi pakka julegaver, og snuppa har tegnet tegninger som hun har lagt ved i enkelte av pakkene som skal sendes i posten.

Savner dette forumet - må prøve å lage flere tråder her sånn at det ikke blir helt borte..

heisann alle sammen [:)]
her er d ikke tid til julestress[8|] jeg jobber 5-6dager i uken og har nok med å holde hus og barn i orden om ikke jeg skal klare å presse inn juleshopping, vasking, baking, pynting og kosestunder....prioriterer litt vi da, så vi koser oss og har pyntet såvidt, gavene er handla litt pø om pø og fikk så god hjelp av 2 ungenr og 2 katter til å pakke inn (anbefales ikke) [8D]
Ungene reiser til pappan sin på mandag, så blir ikke mye jul i vårt hus. Jeg skal jobbe sent hele uka og jobber noen timer på julaften før jeg drar til besteforeldrene mine og feirer jul der.  Kommer til å savne ungene noe forferdelig og synes d er trist å ikke se øynene på de når de åpner julegavene sine[:(] men VET at neste år er det min tur å ha de[:D][:D]
Så skal prøve å nyte julen alikevel da - og kose meg med alt det andre som det byr på frem til 2.juledagskvelden når jeg henter de igjen[:)][:)]

Her i hus har det vært sykdom i over 1 uke, og det ser ut til fortsette. Adrian starta med skalagensfeber ( evt en barnesykdom( 4. el 5. ? ) med utslett, men de tok ingen sjanser så de behandlet det som skalagensfeber ) + øyekatar. Sist helg ble jeg og Marcus syk. Han med hals og øreinfeksjon + øyekatar + 1 natt med oppkast. Jeg fikk ørebetennelse, halsinfeksjon og øyekatar. Adrian har vært frisk siden mandag, Marcus siden igår og jeg siden idag, men så fikk Adrian plutselig 39,5 i feber ( + hoste ) og han går fortsatt på antibiotika... Jeg får vel se ann hva som skjer i løpet av natta. Pappa'n i huset har heldigvis holdt seg frisk (nok).

Eneste av juleting vi har fått opp er julekalender, adventslys + stake... Vi pusser opp, så vi må få satt opp listverk før vi kan få hengt opp gardinene. Har funnet 2 av de 3 juleeskene med stæsj da :) Julekort er blitt sendt ut, og jeg har fått baka pepperkake med Marcus. Blir nok en runde til før jul + pepperkakehus :) Så litt juleforberedelser har jeg da gjort :) Julegavene var jeg heldivis ferdig med før desember :)

Back
Topp