Bkno4497950
Flørter med forumet
Hei har noen hatt oplevelse med å tjene mer enn 25% de 3 siste mnd? Jeg har fått lønnsøkning på 13% og i tillegg akkordlønn på nye kontrakten. Vet dere hvordan NAV regner dette ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm jeg skjønner nok ikke problemstillingen. Kan du utdype litt? Hva slags ansettelsesforhold er det snakk om? Er det foreldrepenger du tenker på, eller annen pengestøtte? Kanskje flere i forumet kan hjelpe til, hvis man får litt mer infoHei har noen hatt oplevelse med å tjene mer enn 25% de 3 siste mnd? Jeg har fått lønnsøkning på 13% og i tillegg akkordlønn på nye kontrakten. Vet dere hvordan NAV regner dette ut?
Fast ansatt, men fikk lønnsøkning også står det i kontrakten at det jeg jobber mer enn de 52% stillingen min får jeg som akkord lønn. Jeg kommer til å tjene mer enn 25% fra årslønnen med disse endringene. Og har lest at NAV må ta en skjønnet beslutning. Har noen opplevd dette før og kan dele erfaring?Hm jeg skjønner nok ikke problemstillingen. Kan du utdype litt? Hva slags ansettelsesforhold er det snakk om? Er det foreldrepenger du tenker på, eller annen pengestøtte? Kanskje flere i forumet kan hjelpe til, hvis man får litt mer info
Har du forsøkt å ringe NAV?

Vet du om NAV eller arbeidsgiver gjør utbetalingene under permisjon? I private firmaer trooor jeg det er vanligst at NAV gjør utbetalingen.Hei har noen hatt oplevelse med å tjene mer enn 25% de 3 siste mnd? Jeg har fått lønnsøkning på 13% og i tillegg akkordlønn på nye kontrakten. Vet dere hvordan NAV regner dette ut?