Tjaaa..hva skal man si? *Link*

Nå ble jeg så lei meg...sitter her å gråter...FAEN SÅ MYYYE SYKE FOLK SOM ALDRI BURDE FÅTT BARN!!!!

Syke jævler!![:@][:@][:@][:@]
Og de LER av den stakkars jenta som gang på gang går under vann, uten å kunne komme seg opp igjen!![:@][:@][:@]

Sånne idioter skulle blitt tvangssnippa!![:'(]

ORIGINAL: Kittekat

Og de LER av den stakkars jenta som gang på gang går under vann, uten å kunne komme seg opp igjen!![:@][:@][:@]

Ja,jeg fikk skikkelig panisk kvelningsfølelse [:(]

tørr ikke se den [:(][&o]

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Emba_Larsen

tørr ikke se den [:(][&o]

Ikke jeg heller... Har panikk for drukning, å komme under vann uten å ha kontroll osv osv osv....

Vet at hvis jeg ser dette så får jeg ikke sove på flere uker[:(]

Men hvis filmen inneholder det jeg tror, så er det absolutt noen som burde fått seg en real en på tygga!!!!!

ORIGINAL: Kittekat

Må signere denne jeg!!!!

Nei uff, jeg så ca 2 sekunder...

Faen så mye syke syke folk!!

fy faen.. sku holdt dem under vann selv! jaggu faen om jeg hadde gjort det..
det er ikke rart det finnes rasister i værden

Fy faen! Det var like før jeg gikk gjennom skjermen og halsugde fyren! Forsåvidt resten som sto å så på, jeg blir faktisk illsint og jeg kjenner varmen og sinnet bre seg i kroppen!!!!! [:@][:@][:@]

Fint hvis du kan forklarer litt nærmere i HI ditt hva dette dreier seg om...

Jeg hadde aldri sett den videoen om jeg visse hva det gikk ut på.. angrer sykt på at jeg så den[:(][:(][:(][:(][:(]

synes det er en helt horribel måte å gjøre det på, han "slår" faktisk ungen i bakhodet for at hun skal dette uti.
Men nedover på linken er det en link til en annen video som ligger på Youtube.
Det er en reklamefilm som går i USA, og det "sies" at spedbarn visstnok har en medfødt evne til å snu seg rundt på rygg og flyte, til og med med klær på.
Den andre videoen blir filmet i kontrollerte omgivelser, med en voksen person i bassenget.
Og babyen smiler faktisk når han endelig blir løfte opp etter 5 min. Han ligger i bassenget i 5 minutter og "skravler" (roper etter mamma), men gråter ikke og viser ingen tegn til å være redd.

Samme med babyen i videoen som HI sikter til, ungen hverken griner eller viser tegn til panikk. Men jeg synes allikevel det er en horribel måte å gjøre det på, og jeg satt å bannet og hadde hjertebank når jeg så den. Jeg vil garantert IKKE se den igjen, for jeg får veldig vondt i hjertet mitt... [:(]

Off GRUSOMT[:@] Kan lære ungen dette på en mer human måte[:@]

Når jeg var i badeland med snuppa, ho var ca 2 år, og vi gikk på grunna. så var ho plutselig et par meter vekk fra meg og snublet i vannet, med hodet ned. Jeg følte jeg aldri kom bort til ho[:(][:(] Offf, jeg grein av redsel etter på. Ho snudde seg ikke automatisk for å si det sånn... Etter noe jeg følte som en evighet men som i realiteten sikkert bare var noen sekunder, så tok jeg henne opp, ho grein ikke og virket ikke redd! Var mora det stod verst til med..[:(] HELDIGVIS!!

[&o] Barnet var jo tydelig redd på forhånd også jo...

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] Fy faen......

ORIGINAL: Totenspiren

veeel, jeg rapporterte den jeg...[:@]

Det gjorde jeg også!!

Jeg vet ikke hva jeg skal si til den videoen engang, jeg er heelt satt ut nå.. Stakkars, stakkars jente [:(][:@]

Back
Topp