Da har jeg akkurat tisset litt på meg for første gang etter et solid spark i blæra fra lillegutt i magen! Lønner seg altså IKKE å vente med å gå på do til man er kommet hjem fra jobb 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg akkurat tisset litt på meg for første gang etter et solid spark i blæra fra lillegutt i magen! Lønner seg altså IKKE å vente med å gå på do til man er kommet hjem fra jobb![]()
Er det ikke festlig? Hadde nestenulykke her for litt siden jeg også...![]()
I know all about it. Våknet på natta, måtte tisse og var tørst. Bestemte meg å drikke først, klarer å svelge feil og får en skikkelig hostekule. Dermed.... heldigvis ikke mye, men likevel
Haha, ja det er sjarmerende. Jeg vurderer nesten tena lady for å være tryggHuff, en av gledene med å være gravid [emoji23] Husker jeg strevde ganske mye forrige graviditet fordi snuppa danset skikkelig brått på blæren min noen ganger. Da måtte jeg bare stoppe helt opp å knipe hardt igjen for at ikke alt skulle ende opp i buksen [emoji28][emoji85]