Tja....

Angelicka

Forumet er livet
Skulle jeg ha kasta meg på bølgen av shreddere jeg og kanskje? [8|] Noen andre som har begynt i disse dager?

Jaaaaa[:D] Hehe, hvis du mener du trenger det så![:D] Hehe... Neeei da, bra for kondisen og den[:)] Bare prøv du, ga opp etter 10 dager jeg[&:]

Ehm.. Ja, altså, jeg trenger det seriøst! Ellers kommer jeg til å se ut som en stranda hval på stranden i sommer[&:] *Motiveremegselvbare* [8D]

Jeg også vurderer å begynne... Må bare rydde plass først[8D]

Jeg skal starte nå til uka tenkte jeg[:D]

Jeg datt av lasset i påsken,[8|] Men tenkte å begynne igjen i morgen.... Må bare få ræva i gir...[:-]

Jeg kommer uansett til å se ut som en strandet hval i sommer, men vurderer sterkt å prøve det ut!

ORIGINAL: _mari_

Jeg kommer uansett til å se ut som en strandet hval i sommer, men vurderer sterkt å prøve det ut!

Hihihi, er vel gjerne det som er problemet mitt og[8D][:D] Men håper at det kan funke på å stramme opp noe i hvert fall. Men jeg ammer enda, så kommer ikke til å kaste meg på en slankekur eller noe samtidig. Siden jeg har PCOS så satser jeg på at kroppen min kan bli litt mer normal etter at jeg begynner på metformin igjen etter ammingen og..

Men ser ut som om vi er noen som kunne tenkt seg å begynne i morgen da[:D] Alltid kjekkest om vi er flere!

Har lenge planlagt å begynne, men kommer meg liksom aldri helt igang.... Kanskje jeg skulle hoppe på bølgen nå :)

Jeg har fått dvd`n men har ikke fått begynt enda...passer jo aaaaldriii![8D] men det trengs så er vel bare og hive seg i det...[:'(]

Jeg vurderer det selv også. Har den i hus.....men sliter sånn med en skulder og rygg....og vet ikke om øvelsene kan gjøre skadene jeg har verre[&:]

Har den liggande eg også, og har tenkt ofte at eg skal begynne. Men har ikkje komt i gang...
Er med på å begynne i dag [:)]

Så kjekt! Da blir vi gjerne flere i dag da[:D]

Back
Topp