tja

det er bare meg

Glad i forumet
Mailykke <3
skjønner ikke åssen min jm og medisin student klarte å bomme på sf måling. jeg var hos jm på mandag og da målte ho og studenten 28cm og ho begynte å stresse at magen har flattet seg ut og alt det og måtte på føden for å sjekke det. så i dag var jeg på føden og ble sjekka av overlegen på føden. han tok ul og han målte magen og alt var perfekt. sf i dag 34cm!!!!! litt mere enn det burde være[:D][:D][:D] så skjønner ikke åssen er det mulig at på mandag var det 28cm og i dag 34!![:D][:D]

Oi ja det var stor forskjell.....
Men det er jo bra da, at magen ikke var liten [:)]
Merkelig av jordmor å måle så feil på mandag.....[8|]

Oi, godt de bomma sånn egentlig.. bra at alt var bra[:D]
men vet mange måler ulikt.. så kan det ha noe med det å gjøre? de målte fra ulike plasser? ellers må hon ene være ganske lost xD for 6 cm e MYE![8D]

ja og at ho hadde student der også såm målte to ganger og fikk bare 28cm:) til sammen de målte 4 ganger[:D]

Jøsses...det var da snodig... Men godt sykehuset fant det riktige målet da.[;)][:D]
Jordmor som jeg bruker har litt mer erfaring med å måle merker jeg enn det legen min har. Han må alltid måle flere ganger og dobbeltsjekke..he he..[8D]
Men som legen min sier - det er ikke så lett å måle toppen på en ball![;)][:D]

Lå ikke babyen i tverrleie da? sf-målet mitt var veldig lite 2 kontroller på rad, men ved neste kontroll hadd e han snudd seg i seteleie, og da var det normalt igjen[:D]

Det var alt for stor forskjell syntes eg! Då hadde eg begynt å lure på om JM har tatt feil hele veien, men bra du fikk alt riktig nå som det nærmer seg slutten!!

Har du snakket med JM etter at du var inne på føden? Eg hadde lurt på hvordan begge de to har klart å regne såå feil!! [&:]

jeg har gått til ho 1 gang i mnd og altid stemte måling med leges måling. det var bare denne gangen ho bomma kraftig:) og nei ho ligget ikke på tvers ho var med hode ned. og nei har ikke snakka med ho etter jeg har vært på føden, skal til ho 30 april:) ja ja det er bare litt morsomt hvor mye styr kan det bli etter feil måling:)

Back
Topp