Tja, nei hva kan man si?

TwinBaBe

Glad i forumet
Lenge siden eg har vært her. Beklager det kjempe masse.[:-]

Vi har det kjempe bra, tvillingene er FULL, og da mener jeg FULL i energi, og prater som to fosser.[8D][:D]

Det er veldig vanskelig å få seg leilighet rundt her, så vi får ta det litt på sikt... Det KAN jo hende det ordner seg nå også, når vi bare skaper litt avstand, og tar det derfra...[;)]

Først av alt: koselig å se deg her inne igjen!! [:D]

Så til det som ikke var fullt så koselig. Jeg tok samme valget som deg for snart et år siden. Valgte å gå ifra bf som jeg hadde vært sammen med i over 7 år. Og selv om det var det vanskeligste valget jeg noen gang har tatt, vet jeg at det var det beste for oss alle sammen.

Ønsker deg lykke til i tiden fremover. Håper ting ordner seg for dere! [:)]

det er ikke bare bare... ikke alltid like lett å være kjærester med 2 aktive små. så ikke så rart at forhold kan dabbe av.
men greit å bo hver for dere og se hvordan det er. mulig det ordner seg!
klem

ORIGINAL: *Vipsen*

Så til det som ikke var fullt så koselig. Jeg tok samme valget som deg for snart et år siden. Valgte å gå ifra bf som jeg hadde vært sammen med i over 7 år. Og selv om det var det vanskeligste valget jeg noen gang har tatt, vet jeg at det var det beste for oss alle sammen.

hvordan er det 1 år etter igrunnen?
kan ikke se for meg å være alene igrunnen...
har du datet?
nå spør jeg mye[&o]
svar på det du vil=)
må jo virkelig være en ny verden når man plutselig er alene om alt

Huff, kan ikke se for meg hvor tøft valg det må være. [&o]
Ønsker deg masse lykke til.

At guttene er fulle av energi, det tviler jeg ikke på.
Har en tikkende energibombe her, så ille at de i bhg er nødt til å roe ham ned innimellom. [8D][:D]

ORIGINAL: *Nikki*

ORIGINAL: *Vipsen*

hvordan er det 1 år etter igrunnen?
kan ikke se for meg å være alene igrunnen...
har du datet?
nå spør jeg mye[&o]
svar på det du vil=)
må jo virkelig være en ny verden når man plutselig er alene om alt

Vet du, det går faktisk ganske greit! [:D]
Jeg har stort sett vært aleine om alt fra starten av. Bf her har aldri vært interessert i å delta i familielivet, så overgangen var ikke så stor som jeg hadde trodd.

Problemet er jo at jeg kun har barnefri 4 dager i mnd, så jeg blir jo sittende her hjemme stort sett hver eneste dag. Og her er det ikke mange mennesker å treffe...[8D] Så nei, dating har det ikke blitt ennå.

Men sånn alt i alt trives jeg godt som alenemamma jeg. [:D][:D]

om du hadde det slik merker du ikke stort. akkurat som min venninne det. merket ikke stort. hun var alltid alene selv om de var sammen.
men dating er ikke lett... hun har barnet 100%...( noen få gangner bf stiller opp, men sjeldent)
håper du får deg litt fri og kommer deg på date også da,hehe=)

Så trist at forholdet ikkje fungerer lenger, men løsningen på det var jo veldig bra for guttene.
Håper det ordner seg igjen for dåke, er mange det har ordnet seg for når dei bare får litt tid for seg sjøl.

Back
Topp