tja, mange fyrstikker sa du?!!

Lillemumma*KL

Forumet er livet
6720 fyrsstikker har jeg her nå... å det er da resultatet av 1 kalender.. å jeg som tenkte å lage fler enn 1.. haha...

er kalenderen ferdig?

vil se bilde =)

ORIGINAL: Skilpadde

Kan dere ikke like så godt lage esker selv til de kalendrene da? Èn fyrstikkeske holder vel som mal, så kan dere skjære til og brette papp som det passer?[;)]

off nei fya, så tålmodig er jeg da ikke!!!![;)][8D]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

ORIGINAL: Skilpadde

Kan dere ikke like så godt lage esker selv til de kalendrene da? Èn fyrstikkeske holder vel som mal, så kan dere skjære til og brette papp som det passer?[;)]

Det blir jo uansett nesten like dyrt som å kjøpe da, siden 24 fyrstikkesker koster i underkant av 30 kroner. [;)]

det blir nok dyrere enn det å brette de... går ganske mye kartong... eller kommer jo ann på str... men nå var dette de store fyrstikk eskene... 13 kr. for 2 stk!

ORIGINAL: ~I am Jeani~

Hehe, har du telt dem????

KULT!!! [8D]

Bygge deg fyrstikkhus dag eller??? [8D]

hehehe....
nei det stod utenpå hver eske hvor mange som var inni... hehe... var 280 stk i hver eske... altså de store fyrstikkeskene=)[:D][8D]

Jeg har lagd 4 kalendere. Holder på med nr 5...
Bruker ei hånd fyrstikker hver gang jeg fyrer i ovnen... Lars Monsen har grått om han hadde sett meg
Tar aldri slutt. Har også gitt bort 2 brødposer med fyrstikk

Haha[:D]

ORIGINAL: Mylady

Jeg har lagd 4 kalendere. Holder på med nr 5[:D]...[&:]
Bruker ei hånd fyrstikker hver gang jeg fyrer i ovnen... Lars Monsen har grått om han hadde sett meg[&:]
Tar aldri slutt. Har også gitt bort 2 brødposer med fyrstikk[&:]

hehehe!
brukekr du de små eller store eskene da?

Hvor har du kjøpt de eskene hen da?

ORIGINAL: trudet

Hvor har du kjøpt de eskene hen da?

europris=) ....på lena[;)]

På kiwi har de 3 for 11 kr,hvis det er samme størrelse da? Håper på bilde av ferdig produkt he he

Vet at Litografen selger "fyrstikkesker" uten fyrstikk, kanskje andre hobbyutikker som også gjør det [:D]

oi sinnsykt bra,,, e sa t sambo at du hadde telt dei han bare lo godt her[:D] e he liksom en del fyrstikker her sjøl hehe.

gubben fåreslo å lage bål ved å tenne på alle på en gang....

vi kan vel bytte ut sms`ene trudet, og skravle over røyksignaler? hehehe

ORIGINAL: trudet

På kiwi har de 3 for 11 kr,hvis det er samme størrelse da? Håper på bilde av ferdig produkt he he

det er de som er hakket mindre tror jeg=)

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

6720 fyrsstikker har jeg her nå... å det er da resultatet av 1 kalender.. å jeg som tenkte å lage fler enn 1.. haha...

Det har jeg å....

Lurer på hva vi skal gjøre med dem....

Back
Topp