Tja,da satt man her alene da........

MissIndependent

Gift med forumet
Isak ble henten av mine foreldre for litt over 1 time siden,jeg har rydda,støvsugd,vaske gulvet,tørka støv...........og lurer på hva jeg skal finne på nå.....
Han skal sove der inatt,siden jeg skal til Sverige å handle mat med to veninner imorgen,og vi skal dra tidlig.
Så da ville mamma og pappa ha han inatt,siden de skal passe han mens jeg er i Sverige.

Så jeg lurer på hva i all verden jeg skal finne på ikveld uten Lykkeliten[8|]

Slappe av, nyt livet og plei deg sjøl!!
Det fortjener du! FOr du er så go [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Villemoen

Slappe av, nyt livet og plei deg sjøl!!
Det fortjener du! FOr du er så go [:)][:)][:)]

enig her[:D]

Åååh, det hørtes deilig uut! *misunnelig*

Hadde det vært meg hadde jeg tatt et laangt bad om det var mulig, i hvertfall en lang dusj.. Tatt meg god tid med fuktighetskrem og bare slappet av. Ordnet meg en krok i sofaen med en stor kopp kakao og en god bok eller en god film/serie. Mmmmm!

Evt sitti og sett igjennom bilder jeg skulle hatt fremkallet, laget fotomontasjegaver f.eks, eller fotobøker.. Gjort sånne småting en ikke har tid til til hverdags. Eller lage julgaveliste.. syns det er så koselig å finne på gaver [:)]

Håper du klarer å nyte det og kose deg skikkelig! Det fortjener du! [:D]

Hadde gitt mye for å være i dine sko nå. Fått hjem syk mann i dag, og har 2 trøtte unger som skal i seng nå. Ikke pleier de sove hele natta heller.
Gå deg en tur, ta en lang dusj og sov! Det ville jeg gjort :)

Søta,hvor i Sverigeland skal du? [:-]
Jeg skal til Sverige med mami og Leon i morgen[:D]
Jeg er blakk så regner med at mami åpner lommeboka![8D]

Jeg hadde gjort som Isilra - tatt fram album og bilder for innsetting! Er en ting jeg "aldri" får tid til her i allefall [:D]

Lag deg noe god mat og eller drikke, len deg goooodt tilbake og nyt en kveld for deg selv [:D]

ORIGINAL: lnie

Søta,hvor i Sverigeland skal du? [:-]
Jeg skal til Sverige med mami og Leon i morgen[:D]
Jeg er blakk så regner med at mami åpner lommeboka![8D]

Vi skal til den halal butikken som ligger ved den baby butikken i Svinesund,men regner ikke med at jeg treffer deg der[8D][;)]
Også skal vi til Nordby senteret[:D]
Heheh,det er ALLTID en fordel å dra med foreldre!!![;)]

Back
Topp