TITTIN72

GravideMeg

Forumet er livet
Jeg drømte om deg i natt![:D][:D]

Vil du vite hva?[8D]

gjorde du?? [:D][:D][:D][:D]

tør jeg finne ut av det da??? [8|][8|][8|]

Ja, det er ikke en farlig drøm.. Bare rar[:D]

jeg venter spent!!! [;)][;)][;)]

Jeg drømte at jeg var på besøk hos deg. Du var kjempestolt fordi du hadde fått deg et spisebord i stuen. Borte i hjørnet der som lenestolen sto. Det var et trebord som var oljet og lakkert helt mørkebrunt. Alt utenom klaffen som du tok ut.

Du viste meg bordet, og så viste du meg den geniale måten du vasket klaffen på. Du hadde en håndstor lærball som du rullet over klaffen. Da satt alt seg i den, og du kunne bare tørke det av den etterpå. Jeg sa at jeg hadde sett sånne før..

Etterpå satt vi ved bordet. Da var datteren din også komt, men hun var kun en 14 år i drømmen. Hun var sint fordi hun måtte kjøpe seg ny badedrark, fordi hun ville ha den som var i det gamle huset/leiligheten dere hadde.

Vi gikk inn på babyverden sine sider og så på ukens bildekonkurranse. Oppgaven var og gå inn i en hvilken som helst butikk og ta bilde av deg selv med en apekatt. Så vi tok oss en tur til en lekebutikk og lette etter hver vår apekattbamse..[8D]

Mens vi lette våknet jeg av at Johannes lagde lyder..[8D]

he he he...du drømmer like saklig som meg du!!

med andre ord - skynd deg på besøk, snuppa!!! [:D][:D][:D]
(stua er endra)

Ja! [:D][:D]

Er nok fordi jeg savner og møte dere der oppe. Er lenge siden nå..

Hva har du gjort? [:)]

nåh nei - kan ikke gjøre det så enkelt! - du får komme å ta en titt vet du snupp [:D][:D][:D] har jo ikke sett deg siden før jul!!!

hint : ny stol i hjørnet!

[:D][:D]

Gleder meg![:D]

Back
Topp