Titter litt innom

Meg2019

Betatt av forumet
Har noen av dere målt HCG nå ?
Jeg har jo tidenes rareste historier å komme med haha .. la den inn på vi som har mistet men kan legge inn her også hvis dere ønsker
Trenger nemlig noen tanker fra dere ❤️

leste Historien din. Tenker du kanskje har mistet en tvilling. Jeg ville dratt på ultralyd med en gang du kan få time, for dette kan gå begge veier. Enten så har du mista og HCG henger litt etter, eller så er det en spire der fortsatt og blødningen har en annen årsak. Uansett hva vi sier så kan ingen andre svare på hva som har skjedd, enn lege\jordmor som holder det ultralydapparatet.

leste Historien din. Tenker du kanskje har mistet en tvilling. Jeg ville dratt på ultralyd med en gang du kan få time, for dette kan gå begge veier. Enten så har du mista og HCG henger litt etter, eller så er det en spire der fortsatt og blødningen har en annen årsak. Uansett hva vi sier så kan ingen andre svare på hva som har skjedd, enn lege\jordmor som holder det ultralydapparatet.

Nei sant sant
Men du vet man leter bare etter svar mens man venter
Tusen takk for svar iallfall ❤️

Ja jeg skal ditt på torsdag men føles lenge til men sånn er det
Var helt sikker jeg på sa så tenkte ikke mere på det.. men reagerte på høyden p det
Men må bare innstille Meg å regne med at det er borte

Ja jeg skal ditt på torsdag men føles lenge til men sånn er det
Var helt sikker jeg på sa så tenkte ikke mere på det.. men reagerte på høyden p det
Men må bare innstille Meg å regne med at det er borte

Hcg kan ta 4-6 uker før er nede på «ikke gravid nivå» hvis det fortsatt er vev igjen i livmoren som ikke er støtt ut, kan også hcg holde høye nivåer desverre. Men ultralyd som sakt vil gi deg svar på alt. Ville tatt utgangspunkt i at det var en sa slik du har gjort, for dette er til å bli gal av å gå å tenke på. Prøv å gjøre ting (om du orker) slik at morgendagen går litt fort. ❤️

Back
Topp