Titter litt forsiktig innom ...

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Hei!

Fikk positiv digital test i dag (1-2 uker), og er akkurat 4 uker på vei. Synes det er kjempetidlig, så kikker bare litt forsiktig innom her ;-)
Forrige svangerskap endte i MA, så jeg er litt redd for å juble for tidlig ... Håper denne spiren vil vokse og bli vårt etterlengtede barn <3

Hei!

Fikk positiv digital test i dag (1-2 uker), og er akkurat 4 uker på vei. Synes det er kjempetidlig, så kikker bare litt forsiktig innom her ;-)
Forrige svangerskap endte i MA, så jeg er litt redd for å juble for tidlig ... Håper denne spiren vil vokse og bli vårt etterlengtede barn <3
Gratulerer :D Når er termin?

Hei!

Velkommen. Håper spiren klamrer seg fast hele veien <3

Hei!

Gratulerer så mye :Heartred jeg bare sniker litt her inne og ble kjempe glad på deres vegne.

Gratulerer :D Når er termin?

Tusen takk <3 Den er 29.april, så helt på tampen av måneden :D Så kan jo være at jeg må snike i mai-gruppa også etter hvert hvis dette går veien

Åh, gratulerer så mye! ❤️
Så koselig å se deg her, kjente igjen nick’et ditt fra et spørsmål jeg hadde da jeg mista før uke 12:happy:

Gratulerer! :) Og velkommen hit til oss :) Håper at det går rette veien denne gangen :)

Back
Topp