Titter innom

Champ

Gift med forumet
Hvordan går det med dere og nurkene?

Nå er det ikke lenge igjen til jeg er ferdig gått heller, det skal bli godt å få de små i armene [:D]

Hei Champ!

Koselig å ha deg innom på besøk- tenk så spennende at tvillingene dine snart er ute!

Jeg trives godt som mamma, jenta er er helt herlig! Permisjonslivet er også digg, tror jeg bare skal lage unger resten av livet, hehe

Lykke til med innspurten av svangerskapet!

Klem fra meg

Hei!

Kjempekoselig at du er innom oss og hilser på. [:D] Tenk at du snart har to små nurk i armene dine! Kjempespennende! [:)] Her går det også veldig bra. [:)]

Så kjekt du titter innom [:)]
Her går det bra. Mini vokser og blir stor og sterk!
Hvordan er det med deg? Blir man satt i gang før tiden når man skal ha tvillinger?
Ønsker det lykke til med den kommende fødselen [:D]

Så godt å lese at dere har det bra [:)]

jeg har vært innlagt to ganger allerede å fått riehemmende drypp og medisiner for å prøve å holde dem lengst mulig inne. første gangen jeg var innlagt fikk jeg lungemodningsprøyter og alt ligger til rette og er forbredt dersom ungene skulle finne ut at dem vil se verden.

Jeg blir nok ikke satt igang, men målet til jm og lege er at jeg skal klare å bære dem 3 uker til, det er veldig tungt og strevsomt med kynnere, masrier og innleggelse så skulle det skje noe mer nå tror jeg det bare får stå til [:D] 

Back
Topp