Titter innom

jealie28

Gift med forumet
Hei på dere....jeg er gravid i uke 10, og har vært litt inne med desember gjengen...men jeg kan jo fint gå over tiden, og få uti januar, så er her inne å kikker litt og [:)]

Men det er andre gangen jeg går gravid, og da er det vel sjeldent med overtid vel? Noen som har noen erfaringer på det?

[:)]

Ingen erfaring, men hender jo man føder litt før med nr. 2 bare å snike litt her likevel, vet vel aldri. Jeg har termin 1.1.2011, så burde vel snike på desember i grunnen [;)]

Ingen erfaring, men vil bare si at du er hjertelig velkommen til å henge med oss her inne [:)]

Så koselig[:)] Har vært på bv en gang tidligere, da hang jeg inne på mai07, ser noen av jentene fortsatt er der inne[:)]

Noen fra porsgrunn/skien her inne eller?

Koselig[:D]

Jeg fikk den første en mnd før tiden, så i grunn burde jeg kanskje snike litt på desember å[8D]

Velkommen[:D] Så koselig at du vil være her også[:)] Da må jeg snakke av egen erfaring at babyene kan være noen luringer[8D] Jeg fikk førstemann 9 dager før tiden så jeg var bare så innstilt på at nummer to kom en god stund før, men neida[8D] Hun kom bare 1 dag før tiden og jeg var bare så snytt[8D][:D] Så unge nummer 2 var tregere hos meg[:)]

Hei, og titt tei[:)]

Back
Topp