Titter innom, og blir forhåpentlig

kvbaby

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Hei!
Jeg titter innom her etter at jeg tok en g test i går. Tør ikke håpe for mye enda, men den er visst tydelig nok. Skal ta en ny test om noen dager :) hvis spiren holder fast har jeg termin 27 august.
Hadde en SA i september, da jeg var 10 uker på vei. Jeg kjenner at jeg ikke klarer å glede meg nå før de 12 ukene har gått. Det er jo trist, siden det er en stund til. Men er så innmari beskymret for at det skal skje oss igjen.
Så lurer jeg på en ting; burde jeg bestille en tidlig legetime og spørre om jeg kan få tidlig UL, eller burde jeg vente til de 12 ukene har gått? ImageUploadedByBV Forum1449816577.364078.jpg
 
Hei og velkommen :) trist me sa i uke 10 :( jeg hadde sa i uke 5, og jeg får kjempe god oppfølging hos legen. Så hvis jeg var deg så ville jeg bestilt legetime og lagt fram bekymringen for ny sa. Så får du nok ekstra oppfølging :)
Takk :) uff! Føler det er så mange som har vært gjennom det :( det er betryggende å høre at du får god oppfølging. Jeg burde kanskje bestille en time etter jula. :)
 
Hei, og velkommen.
Vet akkurat hvordan du har det. Hadde også en SA i uke 10 sist. Så jeg tørr heller ikke å glede meg for mye før uke 12.
Når en har opplevd å miste når ingenting skulle tilsi det, da blir en engstelig.
Krysser fingrene for at vi begge føder en nydelig velskapt baby i august! :)
 
Gratulerer og velkommen!
Håper og krysser fingrene for at det skal gå denne gangen, statistikken er i alle fall på din side! Angående tidlig ul tenker jeg at du må kjenne etter hva du har behov for og gjøre det som blir best for deg. Sjansen for sa synker drastisk hvis man ser et bankende hjerte i uke 8 ( sjansen er 3% hvis du er under 30 ) men det føles kanskje lenge å vente 3-4 uker?
 
Hei, og velkommen.
Vet akkurat hvordan du har det. Hadde også en SA i uke 10 sist. Så jeg tørr heller ikke å glede meg for mye før uke 12.
Når en har opplevd å miste når ingenting skulle tilsi det, da blir en engstelig.
Krysser fingrene for at vi begge føder en nydelig velskapt baby i august! :)
Takk!
Uff, nei det er ikke en morsom opplevelse.. Krysser fingrene for oss denne gangen :)
 
Gratulerer og velkommen!
Håper og krysser fingrene for at det skal gå denne gangen, statistikken er i alle fall på din side! Angående tidlig ul tenker jeg at du må kjenne etter hva du har behov for og gjøre det som blir best for deg. Sjansen for sa synker drastisk hvis man ser et bankende hjerte i uke 8 ( sjansen er 3% hvis du er under 30 ) men det føles kanskje lenge å vente 3-4 uker?
Tusen takk :)
Det er litt betryggende å vite at det er store sjanser for at det ikke skjer igjen, men alikevel så leser jeg jo om så mange som har hatt SA opp til flere ganger. Jeg tenker jeg klarer å vente til uke 8 ca. Det går jo så fort nå som julen er i gang :)
 
Back
Topp