Titter innom igjen

En tråd i 'Februar 2020' startet av Bruker809chr, 28 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mammaine:) Flørter med forumet

Et lite spørsmål , er der fler som merker ubehag nederst i magen ? Litt som sting og ømt å ta på ? Er det kynnerene som gir «gangsperr»

Er det fler som har fått beskjed om at barnet ligger godt nedi med hodet? Kjenner jo av og til ut som at han øyeblikk titter ut ;)

2. elaan123 Andre møte med forumet

Kjenner innimellom at det stikker til i lysken, vet ikke ha det kommer av, men er veldig ubehagelig. Krymper meg i smerter hver gang det stikker til. Har kommet de siste ukene, er 34+1. Har tidligere kjent noe lignende smerter i nederste siden av magen, men det var livmorbåndene som strakk seg, ifølge jordmor.

• Liker Liker x 1
  3. Mammaine:) Flørter med forumet

Kan ikke huske helt hvordan det var å være gravid , er en stund siden sist ;) Er straks i uke 33

4. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Ja har det, men hadde mye mer i første svangerskap. Er vanligvis mest i første svangerskap av de smertene der.
    Men nedpress så det føles ut som ungen kommer ut har jeg ofte... når jeg løfter noe eller går mye etc.

5. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Jeg hadde det sånn på slutten av første svangerskap, ikke opplevd det denne gangen eller i svangerskap nr to, for da hadde babyen mye bedre plass i bekkenet, så hodet festet seg ikke før fødsel slik det gjorde den siste måneden med eldste.

• Liker Liker x 1
  6. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Ja, mer nå enn med førstemann :p

• Liker Liker x 1
  7. Mammaine:) Flørter med forumet

Er min 3 , å kan ikke huske at det har vært slik før ;)

• Liker Liker x 1
  8. inux Forelsket i forumet

Ja kjenner at babyen ligger langt ned. Tror den klemmer på noen nerver innimellom som gjør at det kjennes ut som jeg får stikninger/støt der nede. Kjenner også armbevegelser langt ned. Det er ganske ubehagelig.

Del denne siden