Titter innom her

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Heisann, fant ut på onsdag at jeg venter nr 4, er helt sjokkert over at jeg ikke har merket noe før:D Var hos jordmor idag og fikk høre hjertelyden, regner med at jeg er ca 13+1 idag. Hva var deres første tegn på graviditet? Og hvor langt på vei var du når du fant det ut?:)

Gratulerer!! :happy093jeg ble dårlig kjempetidlig. Så jeg testet i uke 6 tror jeg. Skikkelig kvalm og vondt i hodet.

Heisann, fant ut på onsdag at jeg venter nr 4, er helt sjokkert over at jeg ikke har merket noe før:D Var hos jordmor idag og fikk høre hjertelyden, regner med at jeg er ca 13+1 idag. Hva var deres første tegn på graviditet? Og hvor langt på vei var du når du fant det ut?:)

gratulerer så mye! :) her var det planlagt, så var ingen overraskelse med positiv test på ikm. Symptomene kom rett etter bekreftet graviditet med kvalme og tretthet.

Første symptom var vel at jeg plutselig oppdaget at jeg skulle hatt mensen for en uke siden :P Utsatte test (gruet meg litt for det var da fjerde graviditet på ett år), men tok den omsider to dager før julaften og var vel 5+5 da. :) Ble kvalm over natten. Var litt som om kroppen etter test bare «Åja,men da får vi bare sette igang med symptomer da» :hilarious:

Back
Topp