titter innom for å spørre om noe.

Bina

Pine Bina
VIP
Vet ikke om jeg skal flytte inn, eller vente... Alt er bare veldig rart nå.
fikk negative tester ved ikm og mensen kom tid vanlig tid. så regnet jo selvfølgelig at løpet var kjørt.
i går så kom det rosa på papiret og i dag hadde jeg en mini blødning. vært konstant kvalm siden ikm, og veldig trøtt.
Så jeg bestemte meg for å ta en test, som ble veldig positiv på kveldsurin. tok en ny test noen timer etter som viser en skygge.
Noen av dere som har opplevd det samme?

Tenker jeg skal fortsette å teste. Å dra til legen og få tatt blodprøver. om dette stemmer så er jeg 5+2 i dag. Vanskelig for å tro det, men. tiden vil vise.
 
Ville dratt til lege for å få det avklart ja...så slipper du å lure, tolke og bruke masse penger på tester :) får håpe det er en spire der som klamrer seg fast :)
 
Jeg opplevde nøyaktig det samme! Fikk mensen og satte i gang med ny pp. Fikk pos test etter bare 5 dager, noe som var litt vel tidlig. Var tilfeldigvis på sykehuset på etterkontroll og fikk tatt en ul som viste at jeg var iallefall 5-6 uker på vei! Jeg må ha blitt gravid bare noen dager før "mensen", som forøvrig kom til helt vanlig tid :)
 
Jeg opplevde nøyaktig det samme! Fikk mensen og satte i gang med ny pp. Fikk pos test etter bare 5 dager, noe som var litt vel tidlig. Var tilfeldigvis på sykehuset på etterkontroll og fikk tatt en ul som viste at jeg var iallefall 5-6 uker på vei! Jeg må ha blitt gravid bare noen dager før "mensen", som forøvrig kom til helt vanlig tid :)
Godt å høre at det ikke er kroppen min som er helt på bærtur. Men at det faktisk er et lite håp her. Frister å bestille ul time for å se. Men litt tidlig enda.
 
Godt å høre at det ikke er kroppen min som er helt på bærtur. Men at det faktisk er et lite håp her. Frister å bestille ul time for å se. Men litt tidlig enda.
Jeg så klart og tydelig på min ul, og om du går til legen å sier du ikke vet hvor langt på vei du kan være så får du nok en time ganske kjapt! :)
 
Takk for svar. Da sniker jeg med stille ut igjen. Tatt to tester i dag med 5 timers mellomrom og begge er negative.
 
Takk for svar. Da sniker jeg med stille ut igjen. Tatt to tester i dag med 5 timers mellomrom og begge er negative.
Det var fryktelig trist å høre :( jeg var helt sikker på at det var deres tur nå ♡
 
Back
Topp