Titter innom dere

ebeth83

Gift med forumet
...litt nå og da, men har vel egentlig aldri skrevet noe inne hos dere. Kommer nok til å bli litt mer aktiv her inne også med tiden. [:)] Holder mest til på aug-08, siden jeg fikk en liten gutt for et år siden. Men nå skal da lille Sander bli storebror i januar! [:D] Blir 16mnd mellom dem, så kan vel si dem blir rimelig tette ja. [;)] Flere som skal ha to tette her? (Kidada, -du er her vel du også?![:D])

Ellers kan jeg jo presentere meg selv litt fort: jeg 26 år, sambo 27år, Sander -vår første sønn ble 1år nå 13 august, lillebror har termin 17.januar. Ellers er formen min fin så langt -trøtt og daff, men det kunne jeg like gjerne vært uansett..! [8D] Sliter litt med halebeinet innimellom, men ikke verre enn at det går helt fint. [:)] (Slet en del med dette da jeg gikk med Sander også, så regner med det ikke bblir noe bedre med tiden[&:]) Å jobbe som hjelpepleier på sykehjem gjør jo heller ikke saken stort bedre da, men... Jobbet frem til permisjon med Sander, så håper å kunne jobbe så lenge som mulig denne gangen også. [:)]

Skal prøve å få gått gjennom litt tråder og blitt litt mere kjent med dere etterhvert, -håper dere har en fint svangerskap uten altfor mye plager, og at dere koser dere med den voksende magen! [:)]

Velkommen inn her :-). Ja, 16 måneder er jo ikke så lenge imellom, men tror det kan være positivt også :-). Jeg og min søster er ganske tette, og jeg syns det har vært kjempeflott :-D. Bestevenner vi. Kjenner igjen den trøtt og daff-følelsen. Merker at fulltidsstudier og deltidsjobb blir litt tungt, men det går nå foreløpig :-). Ellers syns jeg det er helt fantastisk å være gravid :-D. Første gang for meg dette.

ORIGINAL: Stina S

Velkommen inn her :-). Ja, 16 måneder er jo ikke så lenge imellom, men tror det kan være positivt også :-). Jeg og min søster er ganske tette, og jeg syns det har vært kjempeflott :-D. Bestevenner vi. Kjenner igjen den trøtt og daff-følelsen. Merker at fulltidsstudier og deltidsjobb blir litt tungt, men det går nå foreløpig :-). Ellers syns jeg det er helt fantastisk å være gravid :-D. Første gang for meg dette.

Ja, tror det blir kjempe stas for gutta! [:D] -litt tøft i starten for mamma og pappa kanskje, men det går seg nok fort til! [:)]
Gratulerer så masse med første, -kjempe spennende! [:D] Jeg synes det er like stas og spennende denne gangen, selv om det knapt er et år siden sist..! [:)]

ORIGINAL: Kidada

Grattis Ebeth [:D]

Moro med 2 tette, blir nok full fart i huset her fremover også ja [;)]

Har termin 18 jeg, så da er vi rimelig samkjørte [;)]

Blir det noen magebilder fra deg snart da? Du hadde så fin mage da du gikk med Sander [:)]

Ja, da er vi ganske nære da! Artig! [:D]
Åh...takk for det... Magebilder kommer nok etterhvert..! [;)][:D]

Hei hei og velkommen hit [:D][:D]

Vi har termin på samme dagen, faktisk, 17. januar [:D][:D]

Her blir det 24 mnd. og noen uker mellom storebror Iver og lillesøstera som vi venter på [:)][:)]

Velkommen til oss[:)]

velkommen hit[:)] begynner å bli en del fra oppland her nå..d er jeg også[:)]hvor i oppland er du fra?

ORIGINAL: samaha27

velkommen hit[:)] begynner å bli en del fra oppland her nå..d er jeg også[:)]hvor i oppland er du fra?

ORIGINAL: samaha27

Egentlig fra gran, men bor og har bodd på jevnaker nå de siste 7-8 årene (hvertfall). [:)]

hei ! Skal også ha to tette, har ei jente som er født 14.oktober 08 og venter ei lita ei til i januar :) så da blir det ca 15 mnd mellom mine så troll :) som du sier, sikkert mye slit for mamma og pappa i førsten, men dem har jo så mye mer glede av hverandre når dem er så tette enn om det skulle vært 4-5 år mellom :)

Back
Topp