Titter innom å sier hei!

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Hei! emoticon 
Titter innom her å sier hei!
Jeg fikk en liten blødning, og hadde det i tre dager. Var ikke noen stor blødning, men kom litt hver gang jeg var på do å tissa. Fikk smerter i magen, måtte ofte tisse og trodde jeg hadde fått UVI, og at jeg hadde blødninger pga det.
Gikk til legen å leverte urinprøve. Men den var helt fin. Jeg var vist gravid!!!! Følte meg ganske så lur da. Jeg har jo to barn fra før, men skjønte ikke at jeg var gravid før jeg var hos legen. Har prøvd noen mnd, men trodde virkelig ikke at jeg alt var gravid!!
Men pga av blødningene (Har hatt litt småblødninger i ei uke..) har jeg alt vært to ganger hos legen og en tur på sykehuset.Tok innvendig ul. Men legen kunne ikke si noe sikkert ennå. Legen trodde kanskje at det var en spontanabort på tur, og jeg måtte hvile mye og ta det helt med ro.
Men jeg føler meg bedre nå, og blødningen har stoppa. (takk og lov!!!) Håper at det bare var en helt normal festeblødning. Jeg er bare kommet til uke 3, og har lest om at det er ganske vanlig med en liten blødning de første ukene. Men jeg kan ikke huske jeg hadde det i så mange dager med de to andre.                                                        
Jeg er så redd for å miste... Det har vært noen slitsomme dager. Håper indelig dette går bra!
 
Noen andre som har vært plaget med blødninger eller festeblødning?  
           
 
Hei og velkommen hit på mai. Så bra at blødningene har stoppet opp. Spottet noen uker forrige svangerskap og kjenner flere som har hatt festeblødninger. Krysser fingrene for deg og at dere ved neste ul får dere se et bankende hjerte :)
 
Takk!!  Håper at det bare var en normal blødning. Den har iallefall stoppet nå, og jeg er HAPPY! Har begynt å kjenne de første symtomene komme også. I dag tidlig var jeg kvalm. Nesten så jeg blir glad over å være kvalm.. Det lover iallefall godt, at jeg virkelig er GRAVID!!!
 
Back
Topp