Titter inn, jeg!

Frkstrikk

Forelsket i forumet
Da ble det endelig min tur igjen, etter en SA i april. Termin er ikke helt sikkert enda, men den er iallefall i mars. Om jeg har regnet riktig er jeg ca. 5+5 i dag og fikk først positiv test i dag. Blir tidlig UL når jeg tror jeg nærmer meg uke 12, sånn at vi får vært litt mer på den sikre siden på hvor langt jeg er på vei. Tørr ikke enda. :)
Ellers så er formen elendig! Har vært i dårlig form siden torsdag forrige uke og hoster så jeg brekker meg. Ømme pupper, kvalme og stikkinger nederst i magen har også kommet. I går gråt jeg fordi samboeren min la dyna over meg og dyna da traff puppene, noe som var sinnssykt vondt! Hormonene er kommet på plass så jeg griner meg igjennom de fleste tv-program nå, akkurat som med førstemann.

Hvordan går det ellers med dere da? :D
 
Da ble det endelig min tur igjen, etter en SA i april. Termin er ikke helt sikkert enda, men den er iallefall i mars. Om jeg har regnet riktig er jeg ca. 5+5 i dag og fikk først positiv test i dag. Blir tidlig UL når jeg tror jeg nærmer meg uke 12, sånn at vi får vært litt mer på den sikre siden på hvor langt jeg er på vei. Tørr ikke enda. :)
Ellers så er formen elendig! Har vært i dårlig form siden torsdag forrige uke og hoster så jeg brekker meg. Ømme pupper, kvalme og stikkinger nederst i magen har også kommet. I går gråt jeg fordi samboeren min la dyna over meg og dyna da traff puppene, noe som var sinnssykt vondt! Hormonene er kommet på plass så jeg griner meg igjennom de fleste tv-program nå, akkurat som med førstemann.

Hvordan går det ellers med dere da? :D

Gratulerer og velkommen hit!:) her er kvalmen omtrent uutholdlig og sofatjeneste stort sett hele dagen:p


♡02.03.2015♡
 
Tusen takk! :D sofatjeneste her i gården også, men litt godt og sambo vil jeg skal slappe av sånn at jeg ikke mister igjen. :)


Bruker den der tulletelefonen.
 
Gratulerer så mye! Og velkommen :) jeg er foreløpig i fin form. Bare mensmurringer som minner meg på at lille er der inne ;)
 
Velkommen og hipp hurra ! :) har tatt egenmelding fra jobb i dag pga kvalme og svimmel. Vi får håpe formen blir bedre :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer! :)

Her er det litt opp og ned med symtomer. Noen dager er jeg kjempe øm i brystene.. Ellers har jeg litt vondt nederst i magen og blir kvalm når jeg er sulten eller kjører bil. Håper at det fortsetter slik en stund til :D
 
Gratulerer! :)
Jeg har konstant ømme pupper, har en del stikkinger og murringer, også er jeg kvalm nå og da. Hovedsaklig når jeg er veldig sliten eller veldig sulten. Ja, også er kondisen blitt latterlig redusert allerede! :p
 
Gratulerer! :D
Jeg har bare litt trykk nederst nedi magen enda.. puppene begynner å bli litt ømme og jeg er litt småkvalm og slapp i kroppen. Ellers i fin form heldigvis :)
 
Tusen takk! :D bra det ikke er bare meg med ømme pupper, kvalme og meget redusert utholdenhet. Mannen har måttet tatt kommende storebror i hele uka for jeg har ligget på sofaen og sovet, haha :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gratulerer og velkommen :) Eneste jeg kjenner er småømme pupper og at jeg er trøtt. Litt stikk her og der i magen også. Så jeg kan ikke klage :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp