Titter inn fra fra juni

LilletrilleMor

Blir kjent med forumet
Fikk vite idag på tidlig ultralyd at jeg venter tvilling gutter og vil bli satt igang imidten av mai! Nå er jeg så stresset og sjokket

Fikk vite idag på tidlig ultralyd at jeg venter tvilling gutter og vil bli satt igang imidten av mai! Nå er jeg så stresset og sjokket
Hei og velkommen hit til oss :smug:
Gratulerer så mye med tvillinger på vei , det blir stas :hilarious: er selv tante til to tvilling gutter , og må si jeg er kjempe imponert over broren min og svigerinnen min som tok dette på strak arm , dem hadde lett tatt tvillinger igjen sa dem , så trur du vil klare deg helt fint :happy::Heartblue:Heartblue

Gratulerer ♥️♥️♥️

Gratulerer så mye og velkommen til mai damene ☃️

Grattis med tvillinger på vei. Har du barn fra før?

Gratulerer og velkommen hit! :happy:

Gratulerer så mye og velkommen inn i gjengen:) Jeg er selv medmor til tvillinger (gutt og jente) født i 2017 (kona's tur å gå gravid først), og jeg må si at det er virkelig et herlig privilegium å få oppleve tvillinger :Heartred Dere er veldig heldige som joiner klubben, og har masse herlig å se frem til, dobbel kjærlighet, men også selvfølgelig hektiske tider. Gled dere! Bare send pm hvis du har noen spørsmål:)

Så gøy med tilskudd i tvillingklubben Har selv tvillinger på 3 år og venter nå nummer 4 :woot: Veldig koselig med tvillinger og spesielt fint å få oppleve båndet mellom de :Heartbigred

Back
Topp