Tittei

Lykkenerkjærlighet

Forelsket i forumet
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hei fine dere ❤️:love017

Har ikke skrevet på lenge her inne da jeg har vært ekstremt syk og ikke klart i hele tatt å se på mobil. Ligger innlagt på dag nr ti på sykehuset for alvorlig hyperemesis.

Nå begynner legene å finne en balanse så jeg er litt mer stabil. Jeg får en sterk kvalmestillende, et antipsykotikum intravenøs nesten hele døgnet. Så har jeg hatt et inngrep på kirurgisk å fått lagt inn picc-line fra armen til hjertet slik at jeg får flytende næring gjennom den.

Det er virkelig en kamp jeg håper å vinne. Men det er ekstremt tøft. Legen sa jeg er det mest alvorlige tilfellet hun har hatt, så var ikke videre oppløftende å høre. Første gang dette sykehuset har lagt picc-line på HG pasient fordi sonde ikke fungerer. Så blir litt prøvekanin.

Kjente jeg fikk litt lyst i dag å ikke bare fokusere sykdom men faktisk baby. Her på sykehuset er jo fokuset bare sykdom, medisin og ernæring. Glemmer jo hvorfor jeg er her. Skal prøve å lese litt i trådene når jeg klarer og oppdatere meg litt :happy:

Ville bare gi lyd om at jeg fortsatt er her. :love017:love017
 
Eg heie SÅ enormt på deg, du e så råsterk og tøff, skikkelig overcomer uten tvil :love017 den kampen du frivillig har tatt på seg berre vitne så enormt om styrken din, og eg ber og håpe sånn at det er ein kamp du vinner ❤ kjekt at du orka stikka innom her, håpe me ser meir og meir til deg her :smiley-angelic001 du bringe inn så mykje kunnskap, åpenhet og skrive så godt, så Desember e ikkje heilt den samme uten deg:santa
 
Så deilig å høre fra deg, men forferdelig at du har så ille hyperemesis, stakkars :confused: Håper de for medisinert deg, så du kan vøre noenlunde uten kvalme og oppkast- denne kampen skal du vinne, kjære deg❤️
 
God bedring:Heartpink det hørtes vanvittig tøft ut, jeg håper dagene bare blir bedre for deg!
 
Jeg er inne å sniker som vanlig :hilarious:
Så godt å se deg her inne igjen, jeg har tenkt såå mye på deg ❤️ gjør virkelig vondt å lese hvor hardt rammet du er ❤️ godt de tar vare på deg og prøver alt de kan. Håper det snur snart ❤️

God klem fra meg❤️
 
Nå ble jeg glad, når jeg så at du hadde skrevet! ❤️ Så utrolig vondt å høre hvor tungt og ille du har det i forhold til HG. Men virkelig, jeg hyller pågangsmotet og tankesettet ditt her, dette er en kamp du skal vinne! :love017 Jeg ber virkelig om at du skal få styrke til å stå denne kampen ut og at det fra nå av bare skal føles bedre for deg :smiley-angelic001
 
Mange styrkeklemmer sendes din vei❤️ jeg syns så vanvittig synd i deg, og sette meg inn i din situasjon er helt uvirkelig! Håper de klarer å medisinere deg godt nok ❤️
 
@Lykkenerkjærlighet hvordan går det med deg? Jeg har tenkt så mye på deg, lenge! Godt å se du nylig var pålogget :love7
 
Har tenkt masse på deg, og også sendt deg PM, men har ikke fått svar❤️ Håper alt er bra med deg?❤️❤️❤️
 
Back
Topp