Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke skrevet på lenge her inne da jeg har vært ekstremt syk og ikke klart i hele tatt å se på mobil. Ligger innlagt på dag nr ti på sykehuset for alvorlig hyperemesis.
Nå begynner legene å finne en balanse så jeg er litt mer stabil. Jeg får en sterk kvalmestillende, et antipsykotikum intravenøs nesten hele døgnet. Så har jeg hatt et inngrep på kirurgisk å fått lagt inn picc-line fra armen til hjertet slik at jeg får flytende næring gjennom den.
Det er virkelig en kamp jeg håper å vinne. Men det er ekstremt tøft. Legen sa jeg er det mest alvorlige tilfellet hun har hatt, så var ikke videre oppløftende å høre. Første gang dette sykehuset har lagt picc-line på HG pasient fordi sonde ikke fungerer. Så blir litt prøvekanin.
Kjente jeg fikk litt lyst i dag å ikke bare fokusere sykdom men faktisk baby. Her på sykehuset er jo fokuset bare sykdom, medisin og ernæring. Glemmer jo hvorfor jeg er her. Skal prøve å lese litt i trådene når jeg klarer og oppdatere meg litt
Eg heie SÅ enormt på deg, du e så råsterk og tøff, skikkelig overcomer uten tvil den kampen du frivillig har tatt på seg berre vitne så enormt om styrken din, og eg ber og håpe sånn at det er ein kamp du vinner ❤ kjekt at du orka stikka innom her, håpe me ser meir og meir til deg her du bringe inn så mykje kunnskap, åpenhet og skrive så godt, så Desember e ikkje heilt den samme uten deg
Så deilig å høre fra deg, men forferdelig at du har så ille hyperemesis, stakkars Håper de for medisinert deg, så du kan vøre noenlunde uten kvalme og oppkast- denne kampen skal du vinne, kjære deg
Jeg er inne å sniker som vanlig
Så godt å se deg her inne igjen, jeg har tenkt såå mye på deg gjør virkelig vondt å lese hvor hardt rammet du er godt de tar vare på deg og prøver alt de kan. Håper det snur snart
Nå ble jeg glad, når jeg så at du hadde skrevet! Så utrolig vondt å høre hvor tungt og ille du har det i forhold til HG. Men virkelig, jeg hyller pågangsmotet og tankesettet ditt her, dette er en kamp du skal vinne! Jeg ber virkelig om at du skal få styrke til å stå denne kampen ut og at det fra nå av bare skal føles bedre for deg
Mange styrkeklemmer sendes din vei jeg syns så vanvittig synd i deg, og sette meg inn i din situasjon er helt uvirkelig! Håper de klarer å medisinere deg godt nok