Tittei...

IrisM

Elsker forumet
Arian er ikke noe glad i å ligge våken i vogna. Det er gjerne skriking når jeg legger han ned, og han fortsetter ofte med sutring til han får komme opp igjen... Han liker best å være oppe og kikke og få med seg det som skjer. Det hender derfor at jeg setter opp ryggen litt i bagen, slik at han kan kikke litt - livet er så mye bedre da! ;)
ImageUploadedByBV Forum1360436427.721341.jpg

Nydelig! :) han følger med!

Ja, han gjør det! Er deres små like nysgjerrige?

Ja,skikkelig nysgjerrig her også.. Følger med på overalt hvor vi går :) Og syntes spesielt storebror er spennende.. Hehe.... Ler av han hele tiden :)

Ja hun følger meg og vrir hodet nesten helt rundt når vi bærer på hun..hehe..men det er kun i går hun var skikkelig nysgjerrig da vi var ite blant folk og hun satt i vogna. Da fikk hun sitte litt mens vi handla mat og det var spennende :)

nå, for en søt liten fyr. Nydelige blå øyne! :)
Hermine vil også gjerne sitte litt i vogna å se på folk når hun ikke skal sove! Men hun kan også være fornøyd med å ligge i vogna å se på verden om vi er på senter e.l. og kalesjen er nede så hun ser lysene i takent ;)

Nååårh, for en going du har<3 Nydelig liten guttebass:)

Nommin tittei :D Så herlig!
Asle har begynt å kreve å få sitte opp og se seg rundt han også, så jeg tror sportsdelen på vogna kommer på så snart vinteren er omme :) Før godtok han å sitte i bilsetet oppi en handlekurv når vi var ute og handlet, men den tid er visst jamt forbi o_O Nå skal han opp på armen og se.. Jeg må få en bæresele i hus snart, for dette blir pes når pappa'n reiser igjen!

Nommin tittei :D Så herlig!
Asle har begynt å kreve å få sitte opp og se seg rundt han også, så jeg tror sportsdelen på vogna kommer på så snart vinteren er omme :) Før godtok han å sitte i bilsetet oppi en handlekurv når vi var ute og handlet, men den tid er visst jamt forbi o_O Nå skal han opp på armen og se.. Jeg må få en bæresele i hus snart, for dette blir pes når pappa'n reiser igjen!
Hvis vi ikke hadde hatt mulighet for å sette opp ryggen i bagdelen ville jeg kjøpt en slik:
http://www.mimmis.no/produkt/4899-babytrold-barnevognspute.aspx
for å slippe å bytte til sportsdelen for tidlig ;)

Håper lille Asle synes det er greit med bæresele da - vi har Ergo sin, men han slår seg ikke til ro i den... Mulig vi heller burde valgt en hvor han kunne sittet utovervendt?

Så søt han er:-)
Anette begynner også å bli veldig nysgjerrig:-)

Håper lille Asle synes det er greit med bæresele da - vi har Ergo sin, men han slår seg ikke til ro i den... Mulig vi heller burde valgt en hvor han kunne sittet utovervendt?
Hermine var ikke spesielt fornøyd med ergosela i starten, men når vi hadde brukt den masse blei hun vandt til å sitte fast og slo seg til ro i den. De ser jo masse selv om de sitter innover, men enkelte barn er ikke komfortable med at de sitter fast i ei sele ;)

Hvis vi ikke hadde hatt mulighet for å sette opp ryggen i bagdelen ville jeg kjøpt en slik:
http://www.mimmis.no/produkt/4899-babytrold-barnevognspute.aspx
for å slippe å bytte til sportsdelen for tidlig ;)

Kan sette opp ryggen på bagdelen, så han sitter med store glugger og ser seg rundt for harde livet når vi triller :p:D

Han elsker å bæres rundt av faren mens han lener seg inn mot brystet hans, så håper bæresele går greit :) Tror kanskje det blir litt for mange intrykk hvis han sitter utovervendt, så vi er på let etter ErgoBaby :)

Back
Topp