Tittei damer!

Destiny85

Forumet er livet
Her er jeg!

Har endelig fått pcen min og internett her så jeg kan gjøre annet enn å se i veggen[&:]

Som dere vet har jeg vært å kræsja i dag.. skulle hente gubben på jobb før ultralyd! Sto på bremsen i ca 10 meter, i den skremmende fart av ca 20 km i timen.. problemet var at abs`en bare bråkte og bilen bremset ikke så jeg landet i en lastebil[&o]

Fine bilen min fra siden.. enda verre forfra.. er ingen grill der lenger for å si det sånn, og begge lyktene er knust[&:]

Sjåføren av den andre (laste)bilen var snill og sa vi bare skulle dra videre for å rekke ultralyden siden han ikke hadde noen skader på bilen. Fikk mobilnr hans da så jeg kunne ringe han om det var noe[:)]

På ultralyden så alt bra ut, og blodgjennomstrømninga var fin (mtp svangerskapsforgiftning). Hun tok en estimering av babyen og den er 11 % over snittet (ca 820 gr).
Når hun fikk høre jeg hadde kræsjet så ordnet hun så jeg fikk komme inn til legesjekk. Legen sa at alt mest sannsynlig var fint, men at de ville ha meg på observasjon i natt for sikkerhetsskyld. I verste fall kunne morkaka løsne og da hadde jeg ikke tid til å reise til sykehuset.
Tatt 2 blodprøver nå og skal pga barnets vekst ta en glukosebelastningstest i morgen.

Så ting går bra med meg og den lille så langt iaf[:)]

Oj oj oj, skal si du har hatt litt av en dag! Så utrolig godt at det gikk så bra tross alt, hvis en ser bort i fra bilen. Og så godt at de tar det på alvor og har deg til observasjon. Kjente jeg blei litt skremt når jeg så bilde av den bilen ja...

Du får slappe godt av på sykehuset og se på det som en fridag fra huslige plikter, og så håper jeg det går fint med glukosebelastning og sånn i morgen[:)]

klem[:)]

Huff,leste akkurat andre tråden nå.
Håper det går bra med deg, og att alt fortsetter å se like bra ut.
Stygg skade på bilen da. Skremmende å se hvor store skader liten fart å kan gjøre.

Stakkars Zaphira'n! [&o]

Kjempebra det gikk så bra med deg og babyen, det er tross alt det viktigste! [:)]

Ida har forresten fått høre at du ligger på sykehus, så hun har noen spørsmål.
1) Hva har du fått til middag?
2) Hvilken farge er det på senga di?
Dette er tydeligvis ting hun er opptatt av, for hun har stilt samme spørsmål til pappan sin som ligger på hotell...

ORIGINAL: Hegepia83

Huff,leste akkurat andre tråden nå.
Håper det går bra med deg, og att alt fortsetter å se like bra ut.
Stygg skade på bilen da. Skremmende å se hvor store skader liten fart å kan gjøre.

Stor klem til deg [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Dette er tydeligvis ting hun er opptatt av, for hun har stilt samme spørsmål til pappan sin som ligger på hotell...

1) Grusom middag.. kjøttdeig med liiiiiitt makaroni og tørre poteter.. jeg fikk sambo til å stikke innom dolly og kjøpe pizza til oss på vei hit[;)]

2) Den er hvit, men et lite lekkert dynetrekk (grønne, rosa og blå blomstergreier, sender bilde!)[:)]

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Skrållan

1) Grusom middag.. kjøttdeig med liiiiiitt makaroni og tørre poteter.. jeg fikk sambo til å stikke innom dolly og kjøpe pizza til oss på vei hit[;)]

2) Den er hvit, men et lite lekkert dynetrekk (grønne, rosa og blå blomstergreier, sender bilde!)[:)]

Takk for svar og bilde, skal vise henne i morgen tidlig jeg! [:)] Hun blir alltid så merkelig opptatt av middag og farge på senger når folk sover andre steder enn hjemme hos seg selv, snåle jenta mi, haha!

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Godt at det går bra med deg og babyen! Det er jo det aller aller viktigste, selv om det selvfølgelig er kjedelig å krasje!

Du får slappe av og få deg en god natts søvn på sykehuset da! [:)]

Sign[:)]

Så godt at alt ser bra ut. Lykke til videre!!!

Back
Topp