Titt titt..

Drømmefangeren

Glad i forumet
Heeei igjen jenter! [:)]
Hvordan har dere det? Ser jo at mange har blitt gravide og fått enda et barn.. Gratulerer til alle dere.. såå stas! :)

Er en god stund siden jeg har vært her nå.. Har hatt en vannvittig travel sommer og ellers ikke følt helt for å være her inne pga hemmeligvenn pakken som aldri kom osv. (montro om den har kommet nå..har ikke hørt noe?)

Vel, det var det jeg hadde å komme med nå. Ha en fin dag! =)

[hr]

Legger med et lite sommerminne:) ..her har nemlig høsten startet for fult!

[hr]

så nydelig bilde!!! håper du har det bra [;)]

Takk =) Jo har det fint.
Fikk leid ut leiligheten i kjelleren min igår.. ENDELIG! utrolig deilig..

åh, det hørtes godt ut ja [:)] litt ekstra inntekter

Nydeligt bilde

kjekt å se deg igjen [;)]

[:)]

Der er du jo, har savnet deg.
Flott å lese at du har hatt en fin og travell sommer.

Men ha skjer nå, blir det å studere?
Flytter du eller ikke?

Bare lurer på hvordan det går med deg[:D]

Hei twinanne:)
Jo, Sverre har vært hos pappaen i noen uker, og da brukte jeg tiden på oppussing. Så har vært nok å henge fingrene i.

Kommer nok til å begynne på skole ja.. Kom inn i Telemark, men orker ikke å flytte dit..Trives så godt her oppe:)
Står som nr 7 på ventelista her så skal dra nedom skolen på oppstartsdag for å se om det er noen som ikke møter opp.. for da tar jeg plassen. Kommer jeg ikke inn skal jeg ta opp fag. Så skole blir det uansett.. ved siden av jobb vel og merke!

hei[:)]

Her er alt fint, nyter sommeren (den har nemlig kommet nå til Trøndelag[8D]) med ungene. Litt hektisk innimellom med to små, men det er gøy også[:)]

Godt å høre at dere endelig har fått sommer..Merket meg at Goolle syns den var litt kald og fraværende for en stund tilbake siden.. :p

Du ahr jo fått ei lita jente ja..:) Herlig! Hvordan takler storesøster den nye tilværelsen?

ORIGINAL: Drømmefangeren

Godt å høre at dere endelig har fått sommer..Merket meg at Goolle syns den var litt kald og fraværende for en stund tilbake siden.. :p

Du ahr jo fått ei lita jente ja..:) Herlig! Hvordan takler storesøster den nye tilværelsen?

Jepp, den var veldig fraværende ja[8D]

Ja, har det[:)] Hun takler det kjempebra, vil kose og nusse. Gir bort smokken sin. Men vi må passe på en del da, for hun vil bære, kle av og gi maten sin til henne også[8D] Så kan ikke se bort et sekund om de to er i lag.

ORIGINAL: wimza

ORIGINAL: Drømmefangeren

Jepp, den var veldig fraværende ja[8D]

Ja, har det[:)] Hun takler det kjempebra, vil kose og nusse. Gir bort smokken sin. Men vi må passe på en del da, for hun vil bære, kle av og gi maten sin til henne også[8D] Så kan ikke se bort et sekund om de to er i lag.

Åh så herlig!!! Jeg er så babysyk.. du aner det ikke.. Har ville ha en til siden Sverre var 6 mnd.., men neste gang skal jeg ikke være alene, så må bare smøre meg med tolmodighet :)

Deilig at hun er så omsorgsfull over søsteren sin da <3 (selv om man må ha øynene i baken også...;)

ORIGINAL: Gollemor

Snuppaaaaaa <3

Heeeeeeia!!! [:D][:D][:D]

Hei du!

godt å se deg her igjen. Lurte på hvor du også ble av.
Nydelig bilde av dere!!! [:)]

Tusen takk ;) Var en koselig sommerdag i Oslo! Hans første bad ute faktisk..

Er forresten godt å være her inne igjen.. savnet det litt kjenner jeg nå som jeg først har begynt å skrive.. :p

Back
Topp