Titt tei!

Takk dere! Ble overrassket over hvor mye vi faktisk kunne se. Så den klart og tydelig, arm og benknopper og navlestreng.
 
Så fantastisk koselig å se, dette har jeg gledet meg til:Heartpink
Gratulerer med den lille friske, utrolig fint ul bilder:happy:

Så bra, takk for det :D er jo veldig trist når så mange andre jenter får dårlige nyheter, men får prøve å glede seg litt over sine egne gode likevel :)
Ja, mye bedre kvalitet enn jeg trodde! Han hadde storskjerm foran oss, så alt kjempegodt.
 
Så utrolig bra bilde :D Morsomt at man kan se en sånn liten klatt så tydelig :p Gratulerer :D
 
Så bra, takk for det :D er jo veldig trist når så mange andre jenter får dårlige nyheter, men får prøve å glede seg litt over sine egne gode likevel :)
Ja, mye bedre kvalitet enn jeg trodde! Han hadde storskjerm foran oss, så alt kjempegodt.
At noen av oss faller av på veien er jo ikke noe nytt, trist selvfølgelig, vi får heller glede oss over de mange som får se slike flotte å fine små nurk, jeg blir ihvertfall glad hver gang noen av dere andre kommer med fantastiske søte små bilder:D
Du skal absolutt bare glede deg over den lille, vi andre får en sjangs senere:happy:
Syns dere var skikkelig heldig med bilde:Heartpink
 
At noen av oss faller av på veien er jo ikke noe nytt, trist selvfølgelig, vi får heller glede oss over de mange som får se slike flotte å fine små nurk, jeg blir ihvertfall glad hver gang noen av dere andre kommer med fantastiske søte små bilder:D
Du skal absolutt bare glede deg over den lille, vi andre får en sjangs senere:happy:
Syns dere var skikkelig heldig med bilde:Heartpink

Så bra du gleder deg med oss :) Spent på hva utfallet hos deg blir også, sikker på at du kommer etter om ikke lenge altså!
Ja, kjempekoselig med så fine bilder. Lille reka :)
 
Back
Topp