titt tei

nemi.marselia

Forumet er livet
e d nån som har nåkka morro å førtælle?
bynne å bi litt lei dein dritkastinga rundt omkring
så nu vil æ høre teite morsomme historia sånn at man får humøre opp på en lørdagskvell/natt

ja sei d. trur min kar vil få hetta om han kommer heim halv 4 å finn mæ klistra framfør skjærmen her ennu. men d e så vanskeli å rive sæ laus

kjenne t d dær. bruka bærre å svare jenteting.
å om han spør vidre så svare æ at vi prata om mensen utflo fostervann å alt sånn. å då kan æ love dæ at d bi stilt ei stund. han lika ikkje sånne ækle ting

ORIGINAL: angelina

ORIGINAL: nemi.marselia

kjenne t d dær. bruka bærre å svare jenteting.
å om han spør vidre så svare æ at vi prata om mensen utflo fostervann å alt sånn. å då kan æ love dæ at d bi stilt ei stund. han lika ikkje sånne ækle ting

samme sier jeg!!

det er neimen ikke lett å rive seg løs herfra nei!!

dein e effektiv dein

Mannen min sier; noe nytt fra jentene? -og om jeg er lei eller trist så sierhan; kan ikke du gå inn å snakke med de damene på babyverden da????

Hmmf vet ikke helt hva jeg skal si til det jeg...

ja d synes æ å.
min kar e interessert t en viss grad å ætter d så bruke han som regel å rømme ut før å ta en røyk

ORIGINAL: Nusse76

ja eller rett og slett bare later som han ikke hører..hehe!! Effektivt,for jeg gidder ikke å gjenta ting.

ja dein hørtes kjent ut dein

Tror ikke min mann er særli int.[&:]

Ikke i detaljer iallefall..... Jeg synest det er helt fantastisk å ha et forum som dette[:D][:D][:D]

d synes æ å. før di mainnfolka sjønne jo ikkje heilt ka som skjer me åss egentli.
å så e d greit å ha nån plass å lufte bekymringa, irritasjona gleda osv.
får å svar på mykje uten å måtte renge jormora heile tia. (nåkka æ bærre har jort en gong å d va i går)

Back
Topp