Titt-tei! :)

Pmor

Elsker forumet
jentene i juni13
Tenkte det var på tide å si heisann igjen! Det er en god stund siden jeg skrev noe innlegg her nå, men satser på å bli litt mer aktiv fremover :) Jeg har jo følgt med dere, men mye via mobilen (=tungvindt å svare) + at jeg tror jeg trengte en liten pause herifra. Det har jo skjedd mye her den siste tiden med litt frafall av folk, nytt forum + at bebisene våre ikke er så små lenger så de krever jo sitt. Og her er det bryllupsplanlegging for fullt, som tar mye av tiden jeg har når jeg er hjemme. Ellers blir det mye farting på dagtid, så dagene flyr. Lille snuppa er jo blitt over 8 mnd! Hvor ble tiden av?

Jeg håper de klarer å ordne opp i alle småtingene som irriterer og gjør det vanskeligere å være aktiv her! Og så må dere alle ha en strålende kveld og natt! :)

Koslig å se deg igjen. Det er rimelig dødt her inne men håper det tar seg opp etterhvert. Hold oss oppdattert om bryllupet, daemoticon .

Takk for det, Luske! Håper også at det blir litt mer action her igjen! Syns det er trist om det dør helt ut. Men det var vel ikke helt den beste timingen på omleggingen av forumet for vår del, så det ødelegger nok litt dessverre. Syns det er mye som er bedre, men også noen ting som jeg er overrasket over er blitt dårligere. Håper de får fikset det!

Skal holde dere oppdatert med bryllupet, ja. I alle fall hvis det er noen her som leser emoticon emoticon

Back
Topp