Titt tei

lilla79

Blir kjent med forumet
Da er jeg på mitt første innlegg igjen...

Jeg har hatt diare og feber i hele går,og super slapp i dag.I morrest skulle sambo levere kidsa i b.hagen,så jeg fikk komme meg litt,men han begynte jaggu å spy og fikk diare,så jeg måtte kave meg opp av senga å levere og stelle mannen [;)]Fy søren så tungt det er å være syk å ha barn....
I forrige uke var jeg syk hele uka pga forkjølelse og feber...så tror jeg har hatt min tørn...men nå går jeg bare å venter på at barna skal få noe....krysser fingra for at det ikke skjer hvertfall!!!!

Ellers har vi masse snø,og ungene koooser seg masse ute...det er jo så morro[:)][:)][:)][:)]

Så kjedelig å være syk altså... håper vi slipper unna den spygreiea i år.

Håper dere blir foort friske.

Masse god bedring [:)]

Fysj og fysj. Den omgangssyken er bare helt grusom!
Masse god bedring til deg og mannen. Håper dere snart er på beina igjen! [:)]

God bedring til deg og mannan og håper unga slipper unna da[;)]

Her er det bare snuppa som har vært syk, men jeg begynner å bli sliten av det jeg[&:]
Vannkoppene klør og ungen skriker og sutrer hele natta[&:]

Huff...Ikke hatt vannkopper her i huset...ser før meg at det kan være ei utfordring ja,hvertfall hvis de blir hardt angrepet....[:'(]Tenk hvis alle kunne vært frisk og raske hele året rundt *DRØMMEDRØMME*[:D][:D]
Jeg er så å si frisk...kjenner jeg er litt slapp enda,men helt greit liksom...mannen sover enda...sovet i hele natt,så satser på at han er på bedringens vei i dag[;)]

Huff ja Rikke har vært hardt angrepet[&:]
Hun har også hatt feber og hodepine så da er det ikke så enkelt.

Hjelper ikke på mor heller at hun er sååå mammadalt[&:]
Jeg blir så klar når hun skal sitte oppå meg til en hver tid[8|]

Også er det jeg som må være hjemme også siden gubben har startet i ny jobb og jeg er 60 % sykmeldt.
Men de sykedagene mine går jeg på ryggskole så da har jeg måttet skaffet barnevakt også[:-]

Huff nei dette ble syting[8|]

Back
Topp