Titt tei - ny her

MammatilEmil

<3 <3
Mailykke <3
Hei alle sammen
Får jeg henge her med dere???

Jeg er en jente på 30 fra Sandnes i Rogaland, og jeg om min samboer venter barn nr 2.

Jeg har visst en stund at jeg er gravid (siden 3 dager etter forventet mens), men siden jeg hadde en MA i uke 7+ i slutten av januar i år, så ville jeg vente med å skravle med dere før jeg var over uke 7.

Jeg er heldig/uheldigvis ikke plaget av noe særlig kvalme, eller andre symptomer, og er derfor bekymret denne gangen også for at noe kan/skal gå gale..... :crybaby2 Men er optimistisk og håper på det beste :smiley-bounce012

Velkommen og gratulerer med svangerskapet :D Krysser fingrene for at det går veien for dere denne gang!!

Kjempe kjekt me ennå flerne sandnes jenter :-) kor gammale e nr 1? Å ka ti e termin? ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så herlig! Velkommen :-D

Kjempe kjekt me ennå flerne sandnes jenter :) kor gammale e nr 1? Å ka ti e termin? ;-)

Min gutt er 3 år, og termin er 17 mai :eek:
Meeeeen siden min første ble født 5 uker før termin, så regner jeg litt med at jeg ikke går til termin denne gangen heller. Men man vet jo aldri..........:rolleyes:

Gratulerer og velkommen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min gutt er 3 år, og termin er 17 mai :eek:
Meeeeen siden min første ble født 5 uker før termin, så regner jeg litt med at jeg ikke går til termin denne gangen heller. Men man vet jo aldri..........:rolleyes:
Haha litt det samme her! Min termin er 12 mai mens legen ville flytte meg 3 dager frem pga lang syklus. Så er spent på ul neste mandag hvilken dato hun kommer til. Men som deg fikk jeg 3 uker før så d kan jo bli en april unge, hvem vet ;-)

Gratulerer! Så gøy:-)

Back
Topp