Titt tei jenter

lilla79

Blir kjent med forumet
Har dere ryddet bort jula?Treet gikk ut for noen dager siden og nissene går sakte men sikkert bort de og nå...Lillemor sa til nissen jeg satt på loftet i kveld:"Savnæ d"....hehe.Ho e så glad i nissefar så ho sei[:)][:)]Har tatt helg jeg...fri på fredager-herligt!!![:D][:D]Skal på trening ei stripe,så hjem å vaske og lage middags til familien min<3 Så er vi bedd i bursdag til vårt gudbarn på 8 år...det blir koselig.

Hva skal dere gjøre i helga da?

Vi skal prøve på en ski utflukt på søndag...Snuppa mi har jo fått ski,og sååå ivrig på å gå,så da har vi vell ikke annet valg[;)]Goood helg!!![:D]

Vi har barnevakt i helga!!!!!![8D] Det skal bli deilig[:)] (Tusen takk min fantastiske store datter! Er sååå glad i deg)!

Vi skal på kino å se Harry Potter!!! Den begynner kl 15, så derfor har vi tenkt at vi kanskje skulle ta en helaften heeeeelt alene[:D] (Hvis vi orker[&:])

Juletreet forsvant ut i romjula siden det begynte å bli flere barnåler på gulvet enn på treet[;)]

Rydda bort jula 1. nyttårdag jeg... [8D] Da var jeg igrunn ferdig med jula, og juletreet var et sørgelig syn etter at to små hadde lekt med pynten litt for mange ganger. [:D][:D]

I helga har jeg barnefri og absolutt ingen planer. Er nesten litt tragisk hvor lite liv man kan ha, selv når ungene ikke er hjemme...[&:]

Det var tidlig det gitt...[;)]
Nå sitter jeg her alene,ser på tv og nyter et gl pepsi max m isbiter[8D]Stua er overtent m stearinlys.
Mannen dro på arb...vi har nemlig kjøpt oss en brukt snøfres,og han skulle male skjæret på den,ville ha den fin,for det var eneste som var slitt...han liker at saker og ting er iorden...[:)]

Det snør så vilt her...Mokka 2x allerede og vi har stooor innkjørsel,men god trening da[;)]

Har dere sett den forferdelige ulykka utenfor Tromsø?Helt grusomt....De sa at blant de 5 omkomne var det en ung liten gutt...huff!!!Hjerte mitt brister for de pårørende[:(]

Huff ja, en skikkelig tragedie. [&o]
De har offentliggjort navnene nå, så det var en 13 år gammel gutt som var blandt de omkomne.
Grusomt når det er slike ulykker...

Ja det var en forferdelig ulykke[:(]

Her er julen ute og, gikk på mandag[:D] hadde plastikk tre i år så det la vi fint sammen så det er klart til neste år[8D]
Denne helgen er heller slapp, som dei fleste andre helger[8D] Ikkje masse festing med 3 unger i hus nei[:D]

Back
Topp