Titler til mange besteforeldre

Bkno4

Blir kjent med forumet
Regner med at det også er flere av dere her som er barn fra mine-dine-våre-familier, det er ihvertfall begge vi - og det resulterer i mange besteforeldre! Sliter litt med hvem "som skal få hvilke titler". Det er kun 1 av 7 som ikke skal ha besteforeldertittel. Noen med forslag? Hva har dere andre gjort?

Min mor er mimmi, det har første barnet valgt selv.
Min pappa er morfar (han er ikke min biologiske far men fungerende)
Begge de er skilt men har ikke noen nye.
Svigermor er bestemor- hennes kjæreste bestefar
Svigerfar er farfar- hans kjæreste omtales bare ved navn
Min biologiske far kalles bestefar men som regel ontales han bare ved navn, møter han kanskje hvert tredje år. Hans kjæreste omtales også bare ved navn

Här är det stor skillnad på svenskar och norrmän tror jag! Iaf i min familj. Det finns mormor, morfar, farmor och farfar. Dem som är skillda och har funnit sig nya så kallas dem nye bara för namn. Enkelt å greit :p

Min mor er mormor/mommo, min far er morfar/moffa.
Svigermor er farmor og hennes mann omtales ved navn. Svigerfar er farfar og hans kone omtales ved navn.

Min mamma er mormor, og hennes mann er morfar. Min pappa er bestefar, og han har ingen ny kone. Dersom han får ny kone vil nok hun bli omtalt ved navn, da jeg ikke tror det er en dame som kommer inn i livet vårt med det første. Pappa er glad i singellivet.

Mannens mamma er farmor. Mannens pappa er dessverre gått bort, men vil bli omtalt som farfar.

Her har vi tre stk bestefar og to stk bestemor. Litt tungvint på en måte, men moren min ville ikke bli kalt mormor og farmor og farfar ville vi ikke kalle svigers da de allerede har barnebarn som sier bestemor og bestefar.

Det går greit, må bare huske på å slenge på navnet/bosted bak :) men kommende storebror har begynt å spørre om vi glemmer :)

Vi har ingen skilte foreldre, men de heter alle sammen bestemor og bestefar.

Hos oss er det mormor og morfar, resten kalles for bestemor og bestefar (barnets farmor og farfar er skilt og gift på nytt).

Min mor er mimmi, og kjæresten bruker sitt navn. Min avdøde stefar har fått bestefar etterfulgt av navn. Ellers har hun morfar, farmor, farfar og besten (besten er kjæreste med farmor).

Oldeforeldrene har oldemor i.. (hvor de bor), olla, olli ++

Her er mine foreldre bestemor og bestefar, hans foreldre er bestemor "navn" og bestefar "navn" :)

Mamma og stefar er mormor og morfar. Pappa og stemor er bestefar og besta. Svigers er bestemor og bestefar :) De har fått velge "tittel" selv.

Vi har bare 1 sett med besteforeldre på hver side, mine foreldre er bestemor og bestefar og hans foreldre er besta og besten

Back
Topp